Mielikuvitusrikasta höpöttelyä?

articl

Heissan!

Minua eivät kiinnosta "kuka oot, mistä oot, mitä teet, miltä näytät jne." kirjoittelut. Sen sijaan kaikenlaisista muista mieleentulevista aiheista höpöttely on oikein jees, eikä aina tarvitse edes pysyä asiassa vaan asian vierestäkin voipi joskus olla oikein kiva jutskata. Eikä niissä tosiasioissakaan tarvitse välttämättä pysyä, toisinaan kun mielikuvituksenkin on hyvä antaa lentää.

Sen verran voin toki heti kertoa itsestäni, että nainen tässä ollaan. Mutta jos erittelen kirjoittelukaverit joko naisiksi tai miehiksi, tietyn ikäisiksi, tietyltä alueelta tmv. kuka tahansa voi kertoa olevansa kuka tahansa, jotta sopisi sukupuoleen, ikään jne. Sen vuoksi en tässä nyt rajaile sen tarkemmin mitään, vaan katsellaan ensin, josko kirjoittelutyylimme natsaisi yhteen?

Mitä sitten voisit kirjoittaa minulle ensimmäisellä kerralla? Tasapuolisuuden nimissä voisit tietenkin kertoa, kuulutko "tyttöihin vai poikiin", ja jonkinlainen ikähaarukka (ei ruokahaarukka), jolloin on mukavampi suhteuttaa tekstiä kirjoittajaan. :) Joku sattumus tai ajatus päivästäsi? Tai ihan hölynpölyä? Tai arvio siitä, mikä luuseri kirjoittaa suomi24-palstalle tähän aikaan lauantai-iltaa? :D Ja sitten kokeillaan, saanko minä vastausta aikaan.

Fiksut varmaan keksivät sähköpostiosoitteeni kertomattakin. :)

Kirjoittelemisiin!

5

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakkisoppaa

Mitä sä vedät?

• Pulkkaa takaisin mäenpäälle ja sitten taas lasketaan alas, hijaa!

• Kuivaa

Kaikki täällä vedättää, siksi tämän enempää tai pidemmälle ei kannata mennä

• Ei varmaan kaikki, mutta eipä sitä koskaan tiedä, että kuka se on, joka vedättää ja mitä. Siksipä ei kannatakaan ottaa kaikkea niin vakavasti, koska keskustellessaan vakavastikin, voipi se toinen silti olla ottamatta asiaa vakavasti, joten parempi heti alkuun olla kirjoittamatta mitään vakavasti. :)

• reppulivalde

No heippa täällä on kundi stadistaja olis ihan kiva alotella vaikka tätä kirjeenvaihtoa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      72
      2322
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1911
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1681
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1649
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      108
      1646
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1387
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    9. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      20
      1297
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1180
    Aihe