Heissan!
Minua eivät kiinnosta "kuka oot, mistä oot, mitä teet, miltä näytät jne." kirjoittelut. Sen sijaan kaikenlaisista muista mieleentulevista aiheista höpöttely on oikein jees, eikä aina tarvitse edes pysyä asiassa vaan asian vierestäkin voipi joskus olla oikein kiva jutskata. Eikä niissä tosiasioissakaan tarvitse välttämättä pysyä, toisinaan kun mielikuvituksenkin on hyvä antaa lentää.
Sen verran voin toki heti kertoa itsestäni, että nainen tässä ollaan. Mutta jos erittelen kirjoittelukaverit joko naisiksi tai miehiksi, tietyn ikäisiksi, tietyltä alueelta tmv. kuka tahansa voi kertoa olevansa kuka tahansa, jotta sopisi sukupuoleen, ikään jne. Sen vuoksi en tässä nyt rajaile sen tarkemmin mitään, vaan katsellaan ensin, josko kirjoittelutyylimme natsaisi yhteen?
Mitä sitten voisit kirjoittaa minulle ensimmäisellä kerralla? Tasapuolisuuden nimissä voisit tietenkin kertoa, kuulutko "tyttöihin vai poikiin", ja jonkinlainen ikähaarukka (ei ruokahaarukka), jolloin on mukavampi suhteuttaa tekstiä kirjoittajaan. :) Joku sattumus tai ajatus päivästäsi? Tai ihan hölynpölyä? Tai arvio siitä, mikä luuseri kirjoittaa suomi24-palstalle tähän aikaan lauantai-iltaa? :D Ja sitten kokeillaan, saanko minä vastausta aikaan.
Fiksut varmaan keksivät sähköpostiosoitteeni kertomattakin. :)
Kirjoittelemisiin!
Mielikuvitusrikasta höpöttelyä?
articl
5
309
Vastaukset
- nakkisoppaa
Mitä sä vedät?
- Kuivaa
Kaikki täällä vedättää, siksi tämän enempää tai pidemmälle ei kannata mennä
Ei varmaan kaikki, mutta eipä sitä koskaan tiedä, että kuka se on, joka vedättää ja mitä. Siksipä ei kannatakaan ottaa kaikkea niin vakavasti, koska keskustellessaan vakavastikin, voipi se toinen silti olla ottamatta asiaa vakavasti, joten parempi heti alkuun olla kirjoittamatta mitään vakavasti. :)
- reppulivalde
No heippa täällä on kundi stadistaja olis ihan kiva alotella vaikka tätä kirjeenvaihtoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e722322- 1041911
- 1451681
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1081646
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851387- 1191299
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180