Onko joku muu laihtunut lapsen synnyttyä? Lapsen ensimmäiset kolme kuukautta olivat tosi stressaavia. Aloin varmasti syömään huonommin ja epäsäännöllisemmin. Painoa on lähtenyt noin kolme kiloa, mikä on lähinnä outoa siitä syystä että olen normaalipainoinen enkä ole koskaan juuri laihtunut enkä lihonut mihinkään suuntaan.
Olen lukenut että stressin pitäisi enemmänkin helposti lisätä painoa, kuin päinvastoin? En tiedä voisiko olla jotai muutakin, jos olen saanut vatsan toiminnan sekaisin. Olosta ei paljon voi sanoa kun huonohan se on valvomisen takia.
Tahaton laihtuminen lapsen synnyttyä?
3
116
Vastaukset
- Vaikealöytäänikki
Imetys ja lisääntynyt aktiivisuus laihduttivat itseäni toistakymmentä kiloa. Ei ehdi syödä, nukkua, koko ajan liikkeessä.Älä huoli,kyllä ne takaisin tulevat myöhemmin,takaan sen :D
- Odotahanvaan
Raskaus myös nopeuttaa aineenvaihduntaa, mutta epäsäännöllinen syöminen ja syömättömyys hidastavat sitä. Joten lopputulema on, että kilot kyllä palaavat, kun elämä tasaantuu.
- ei.hylly.eikä.hytise
Kyllä. Kiloja tuli raskauden aikana luvaton määrä, mutta laitokselle jo jäi aika kasa ja koska täysimetin vauvaa kilot karisi itsestään. Söin hyvin koska maidontuotanto kärsii jos ei syö. Normaalipainoon pääsin (ja myöh. sen allekin mutta se on oma lukunsa).
Nykyisin olen hoikka, jotkut sanoo liiankin, kahden terveen lapsen äiti. Lapset syntyessään 3880g ja 3920g.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101