On näköjään pukki kaalimaan vartijana. Tänään vankeustuomiostakin tunnettu Sirkka-Liisa Anttila on julkaissut tiedotteen, jossa hän puolustelee Roisto-Sipilän tekosia.
Sirkka-Liisa Anttilalla on tunnetusti puolen vuoden vankeustuomiokin kontollaan ja vankeus saattaa olla Roisto-Sipilälläkin edessä.
Minkähän takia Kepu muuten valitsi eduskuntaryhmän puheenjohtajaksi tuomitun rikollisen Antti Kaikkosen? Tässä alkaa näkyä tietty modus operandi...
ROSVO-ANTTILA PUOLUSTAA ROISTO-SIPILÄÄ!
11
170
Vastaukset
- S24uomlaineN
Miksi SDP:n johdossa on useammasta petoksesta kiinni jäänyt Rinne? Onko tällä hetkellä kylpylässä pettämässä puolisoaan?
- onkohannäinasia
Sika- Liisa Anttilalla näyttää olevan se sama ongelma kuin kaikilla KEPULAISILLA.
KUSIPÄISYYS!! - S24uomlaineN
Sulla vaan tuo asiallinen palstakäytös on ylivoimaista, siis keskustan palstalla jatkuvasti koetat peitellä keskustalaista hölmöilyä, höpöttelemällä demareista.
- ertykl
Firnat ilmoittaneet, ettei tilaukset liity Sipilään ollenkaan, vaan ovat aivan erillisiä hankkeita.
! TERRAFANEN PÄÄSTOT OVAT PYSYNEET ANNETTUJEN RAJOJEN PIIRISSÄ JA PUHDISTUSPROJEKTIEN TULOKSET UUSILLE PROSESSEILLA HYVIÄ ELI OLUT MITANTÄYTTÄVÄ.Paskoo siis säädösten mukaisesti ympäristöönsä, tappiollisesti (n. 11-13 miljoonaa) kuukaudessa veronmaksajien piikkiin.
- Liero_On_Kiero
Kummallista ku kepulaisista on eniten entisiä rikollisia
eduskunnassa.
Eikö sitä pitäis kattoa ketä äänestää, että ei ääni mene
entiselle rikolliselle, kuten Juhantalolle (kepu) ja Anttilalle (kepu)- tuomituille
rikollisille...
- JoVainioinen
Kansanedustaja Mikko Alatalollakin on huumetuomio.............
- seppokääriäinen
Kepu ei ole puolue. Kepu on rosvokopla.
Sirkka-Liisa Anttila on vastenmielinen vanhus, joka ei urallaan politiikassa ole tehnyt muuta kuin ajanut omia etujaan. Ei siis ihme, että hän puolustaa Roisto-Sipilää.
- ThreeDots
Dementoitunut taitaa olla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244