Minulle tehtiin laskevan aortan stenttaus pari vuotta sitten. Haluaisin kuulla muiden kokemuksia vastaavalaisen toimenpiteen jälkivaikutuksista. Itselläni on ilmennyt aikalailla vaikeuksia.
aortan stenttaus
1950ukko
1
136
Vastaukset
- kalleartturi
Minulla b-tyypin dissekaatio joka korjattiin Tampereella.Samalla jouduttiin tekeen uusia valtimo suonia kun vanhat meni stenttauksessa tukkoon.Vasemman käden ja aivojen takalohkon veri kiertää nyt oikean käden valtimolähdön kautta.Aikaa siitä jo noin 3vuotta,ensimmäiset kuukaudet leikkauksen jälkeen oil vähän hankalia nyt palannut työhön rekkakuskiksi ja kaikki suht hyvin.Lääkityksenä verenpaine-beettasalpaaja ja primaspan. Tukkimetsään lääkäri kielsi menemästä pitää ottaa rauhallisesti ei saa repiä eikä nostella painavia tavaroita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471