Oli älyttömän komea koko kesän ja aika pitkään kukki vielä sisälläkin, tiputti kitenkin kaikki lehdet ja kuivui melkein kokonaan, mutta nyt tulossa monta uutta oksaa. Alkoikohan tehdä liian aikaisin vai onnistuuko kasvuunlähtö.
Ensi syksynä taidan antaa olla mahdollisimman pitkään lasitetulla parvekkeella vai tuleeko sitten liian suuri lämpötilaero, aikaisemmin ovat kuolleet melkein heti kun olen tuonut sisälle.
Mistähän tuo nimi, jotuu aina miettimään kun on outo kukan nimeksi, ensimmäinen googlauskin kuvan perusteella toi tulokseksi, "en muista nimeä", mutta sitten muistin itse. Eihän nuo kukat oikein maljaa muistuta, olisiko käännösvirhe.
Maljaköynnös selvisi talvesta, ehkä
kauneinköynnös
1
196
Vastaukset
- ennenaikaista
2-3 viikon pilvisen jakson aikana kuihtui uudet alut ja alkaa ruskettua varret kokonaan. Turhan kalliita ostaa pelkästään kesäkukiksi ja sääli antaa kuolla kun ei ole sopivaa paikkaa talvehdittaa. Vien parvekkeelle kun ei ole pakkasta, jos vielä jotain eloa olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319