Hei,
Voisiko täältä löytyä asiallista matkaseuraa laskettelemaan Ylläkselle?
Olen kuusikymppinen nainen ja lasketellut paljon, vaikka en huippulaskettelija olekaan. Edullinen mökki ja viikko vaikka maaliskuun alussa...
Ylläkselle
5
315
Vastaukset
- Rinteeseen
Kyllä löytyy. Mistä päin olet lähdössä Ylläkselle? Jos kiinnostaa, niin millä lailla sinun kanssa voi jatkaa suunnittelua?
Olen lähdössä täältä Etelä-Hämeestä. Voisitko kertoa ikäsi ja sukupuolesi? Kas kun unohdin mainita, että minulla on jo ikää...
Sähköpostilla voidaan sitten jatkaa.
- mies61v
Olen mies ja käviskö, että tavattas iisalmessa ja unohetaanko laskettelut, täällä hyvät hiihtomaastot! vastaa tähän, jos kiinostaa.
- Laskemaan
Hei,
olen 50 nainen ja voisin olla kiinnostunut reissusta Ylläkselle. Kirjoittelepa sal.li(at)suomi24.fi, niin jatketaan jutustelua.- neuvoon
jos, lähet, niin takuulla "yllätyt" elä oo hyväuskonen: vaikka sun annettu ymmärtää, muit elä sitte "itke" mua on petetty ja et kait"anna" ;(.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471