ruisleipä ja sipuliteemakkaraa......ei taatusti yhtää hh.ta
UUSI VHH RUOKA :
7
215
Vastaukset
- Tarkennus
Juustohöylällä voita väliin niin joo
- samiSoppaluu
Leipä on ehdoton vhh eines.
- juuuppa
Kyllä nimittäin VHH leipä se pitää karpin tiellä,,
- vhh123
Melkein kaikkiin ruisleipiin on lisätty vehnäjauhoja , siis kysymyksessä on terveyshaitta.
Maussa ei toki ole mitään vikaa, koska maistuvat makeilta. - HilleviHiivaoy
ruisleipä on whh ruoka ja sillä s elvä.....oli vaikka hiivaa koko kannikka......vittu tajua pelle............jostain edes.
Osta minulta vhh -hiivaleipää saat 300 e per leipä, nyt edullista juhannuksena maksaa jo 600 e siivu............................. itse teen ja on ollut suosiossa...kaikki menee käsistä.... - Vekutässä
hiivaleipää ja piimäleili päähän.......... ja sitten vain 77 vuotiaan ryssämummon selkään Vai mitä Kari !
- KariJuhaniVantaa
joo.......... itse en e nää pääse selkään,,,,,,,,, mitä nyt mahan alta vähän rapsuttelen , mutta vain jos pääsen vaimoni 124 kilon vyötärölinjan alapuolelle .
Olen suunnittelemasa erityistä telinettä jolla asia hoituisi ,mutta rahoitus takkuaa kuin Hurstin leipäjonon vetokyky sisään leipä-halliin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209