Moikka!
Olen 22-vuotias, joka valmistuu keväällä lastenohjaajaksi. Jatko-opiskelut eikä ns. oikeat työt houkuta vielä paljoa, mutta aupair kokemusta odotan innolla. Olen etsimässä perhettä, jonka luona saisin kokea aupair elämyksen.
Minulla on paljon lastenhoito kokemusta, sekä pienemmistä että isommista lapsista ja myös useamman lapsen hoitamisesta kerrallaan, se ei ole siis ongelma. Rakastan lapsia ja haluankin tulevaisuudessa työskennellä mahdollisesti päiväkodissa, mutta tahtoisin myös nähdä maailmaa ja saada erilaista lastenhoitokokemusta ennen varsinaista työelämää.
Olen hyvin avoin ja sosiaalinen. Harrastan liikuntaa itsenäisesti (mm. kuntosali ja lenkkeily) ja myös musiikki on lähellä sydäntäni. Tykkään touhuta lasten kanssa pihalla ja myös sisällä. Tahdon luoda lapsille paljon elämyksiä, joita he voivat muistella myöhemmin. Tahdon antaa rakkautta ja läheisyyttä ja tahdon myös, että lapset kokevat itsensä tärkeiksi ja rakastetuiksi. Haluan olla kuin isosisko mahdollisille ''hoitolapsille''.
Jos herää kysymyksiä niin laita rohkeasti viestiä tulemaan!
-Emilia
emilia.lastumaki@gmail.com
Lastenhoitokokemusta paljon, aupairperhe etsinnäss
emilianiinajuliaa
0
132
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309