ahven akvaarion sisustus

vink vink kaivataan

millaisia kirjoahven akvaarioita teillä on?
itse olen juuri perustamassa sellaista ja vinkkejä kaipailisin. jos teillä on tiedossa kuvia tai linkkejä aiheitta koskeville sivuille otan ne ilolla vastaan.

4

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------------

Hmm, no ei ainakaan mitään pehmeälehtisiä kasveja. Vallisneriat ynnä muut on hetkessä nypittyjä tynkiä. Hiekkapohja, hiekkapuhallushiekkaa (Biltema), muutama koristekivi. Tyypit pöllyttävät pohjaa välillä niin kunnolla, että kovin pieniä koristeuta ei hyödytä laittaa, ne peittyvät hiekkaan. Kiviäkin saa olla kaivamassa esiin aina välillä. Joitain linnoja tms onkaloita ja kasviryteikköjä, jonne joku heiveröisempi pääsee pomolta piiloon. Yksi linkki on vähän erikoisempien ahventen sivuille (joita minulla on), vilkaise. Ihan yksityisten akvaarioita vain. Niin, ja ainakaan minun ahventeni kanssa ei sovellu mikään muu kala, ei monnit, ei mitkään. Tulevat syödyksi. Tai, jos jonkun annetaan olla, jää se ainakin ilman ruokaa, ahvenet ovat tosi ahneita. Ruokkiessa on kuin piraijaparvi hyökkäisi. Syövät myös kädestä, ja ovat muutenkin tosi kesyjä. Uteliaita, rohkeita, röyhkeitä suorastaan.
      http://parrotcichlid.com

• Tikruliini93

Laita bilteman hiekkapuhallus hiekka ja juurakoita.Juurakot tuovat elävyyttä sekä ne ovat reviirirajoja.Myös kovalehtiset miekkakasvit ja erillaiset anubiaat käyvät mainiosti.

• anci

Avainkirjoahveten altaassa viihtyvät kaikki hentoisetkin kasvi ja ne saavat meillä olla rauhassa, samoin kierteissarvikotilot, mutta yhden seeprakirjoahven"prinsessan" altaassa ei voi pitää kun anubiasta. Kaikki muut se silppuaa kuin silppuri jos ei satu muutakaan keksimään.
      Millaista ahventa olet hankkimassa?

• Azkhaeracan

Kirjoahventen heimoon kuuluu niin paljon erilaisia kaloja, että oikeanlaista sisustusta tuohon kuvaukseesi on lähes mahdoton sanoa. :)
      Minkämoisia kirjoahvenia olet hankkimassa ja minkälaiseen akvaarioon? Näitä vaatimuksia kun on jos jonkinlaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe