Ketään muita pohtinu tätä vaihtoehtoa? Ovat näköjään myös poistaneet tänä vuonna kokonaan pääsykokeen sisäänpääsystä eli suoraan YO-tuloksilla sisään.
Ei löydy jostain syystä kauheasti tietoa, mutta vaikuttaa olevan paljon teoreettisempi ja matemaattisempi suhtautuminen puhtaaseen kansikseen. Minne sielt valmistutaan? (Suomen Pankki?, Valtiovarainministeriö?)
Kansantaloustiede Helsingin yliopisto
6
1250
Vastaukset
Mitä? Miksi siellä ei oo enää pääsykoetta? No, mä innostuin saman tien!!!
Mä ooon niiiiin pitkään miettinyt mihin hakee. Mut ei lukeminen kauheesti motivoi, varsinkin ku o pikku luki häiriö... Ketkä muut on tästä kiinnostunut?!- niinniino
Jos lukeminen ei motivoi, tulee vaikeuksia opiskelussa, vaikka pääsisit yliopistoon lukematta. Lukematta ei nimittäin kuitenkaan koskaan valmistu.
- YOtuloksetmerkkaa
Ja tuskin on saanu tarpeeks hyviä ylppäreistä tolla asenteella et pääsis sisään.
- Kjehkjehkjeh
Kirjoitusasusta tulee ilmi sivistyksen taso. Hae AMK:hon, sellaiseen voit nippa nappa jopa päästä.
- Iloinen_ylioppilas
Minua kiinnostaa helsingin yo:n taloustiede. Se vaikuttaa hyvältä mestalta:
https://www.helsinki.fi/fi/ohjelmat/kandi/taloustieteen-kandiohjelma - Suoraaaan
Työttömyyskortistoon.
Suomen Pankin ja VM:n harjoittelupaikoihin on 200 hakija/paikka.Ei onnistu uran aloittamisen sitäkään kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131