Minä vaimon mies nautin enemmän yksin kuin vaimoni kanssa kaksin. Bi-seksuaaliset halut kuvitelmineen ovatkin saaneet pääosan seksuaali-identiteetissäni. Samanhenkistä kaveriahan minulla ei ole (toistaiseksi) mutta mielikuvituskin saa ihmeitä aikaan itsetyydytyksen suhteen. Mikäli ketä kiinnostaa / kiihoittaa kerron yksityiskohtia sessioistani :)
Tyydytystä yksin
9
410
Vastaukset
- töks
Hei, olet myös toisella palstalla, anna tulla kiihottavaa tarinaa lisää !
- anurator
Kirjoitin tarinaa, se on poistettu O.o
- douple
Mielenkiintoista :)
- douple
anurator kirjoitti:
Kirjoitin tarinaa, se on poistettu O.o
Samassa veneessä olemme, kirjoitelkaamme :)
- töks
Huomenta kaikille :)
Itsensä kanssa rakastellen täälläkin jos ei ota huomioon tuota dildovalikoimaa jotka miehenvirkaa hoitavat ... - pymppy
töks kirjoitti:
Huomenta kaikille :)
Itsensä kanssa rakastellen täälläkin jos ei ota huomioon tuota dildovalikoimaa jotka miehenvirkaa hoitavat ...Samanmoiset apulaiset mullakin, on ohutta ja paksua ja siltä väliltä ja se melko paksukin menee kun vaan hyvin voitelee :)
- töks
Sänky olisi venettä parempi ainakin näin talvisaikaan, sänky kutsuu :)
- oletkopyytänyt
Mikäpä siinä jos noin toimit. Vaimo ei sitten auta niitten välineitten kanssa?
- töks
Olen eronnut ja nykyisin kaukosuhteessa, eikä nykyinen ymmärrä erikoisuuksista :/
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106