turun seutu

keijo

mistä akvaarioliikkeistä ostatte kalanne? itse haen turusta uudesta akvaariosta.myös aninkaistenkadulla oleva vanhemman rouvan pitämä liike tuntuu siistiltä, eikä hän suostunut myymään eräälle pariskunnalle karanteenissa olevia kaloja, vaikka nämä olisivat miten halunneet.olen tullut aika epäluuloiseksi muita turkulaisia akvaarioliikkeitä kohtaan. mielestäni

*puutorin akvaariossa on kyllä paljon kaloja, mutta kaverini osti sieltä 12 platya, jotka kuolivat heti ja saman tien kuolivat kaikki muutkin vanhat kalat, vain kolme jäi henkiin. parhaana päivänä noukittiin viisi kuollutta kalaa pois altaasta...myös liikkeessä käydessäni olen pyytänyt myyjiä poistamaan altaista kuolleita kaloja.

*zoojattaressa on todella likaiset altaat. sieltä en uskalla ostaa tautien pelossa.

*myllyn faunattaressa on todella kallista ja sielläkin on muutaman kerran killunut kuolleita kaloja. altaat ovat kylläkin siistit.

* raision akvaariossa kallista ja nainen ei tiedä akvaarioista mitään, mies tietää enemmän.

*akvaariotukussa on paljon altaita ja tietoa, mutta sielläkin altaissa on likaa ja mikä mua eniten häiritsee, on se, että taistelukalaurokset makaavat apattisina pienissä muovirasioissa likavedessä ilman hapetinta.

kertokaa mielipiteenne ja myös naapurikuntien akvaarioliikkeistä!

4

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s.m

Itse aloittelevana kalaharrastajana, ei vielä ole tullut tutuksi muut kuin puutorin akvaario, zoojatar sekä myllyn liike, missäs nuo muut turun liikkeet sijaitsevat, jospa niihin ensi kerralla poikkeisi...

• plootu

Raision akvaario on osoitteessa Tasalanaukio 3, Raision keskustassa.

Akvaariotukku tai virallisemmin Turun Akvaario ky on osoitteessa Kaarningonkatu 18.

Aninkaistenkatu 8:ssa sijaitsee Akvaariopiste.

Uusi Akvaario on Yliopistonkatu 38:ssa,. Se on Yliopistonkadun ja Eerikinkadun kulmauksessa. Vieressä on muistaakseni parturi sekä antikvariaatti.Siellä on parhaat kalat, siisteimmät akvaariot sekä asiantunteva opastus. ikinä en ole sieltä kuuden vuoden aikana saanut likaisia/sairaita kaloja tai kasveja. Sieltä tilataan jos tarvitaan jotain. Mukava pieni liike!

• s.m
        plootu kirjoitti:

Raision akvaario on osoitteessa Tasalanaukio 3, Raision keskustassa.

Akvaariotukku tai virallisemmin Turun Akvaario ky on osoitteessa Kaarningonkatu 18.

Aninkaistenkatu 8:ssa sijaitsee Akvaariopiste.

Uusi Akvaario on Yliopistonkatu 38:ssa,. Se on Yliopistonkadun ja Eerikinkadun kulmauksessa. Vieressä on muistaakseni parturi sekä antikvariaatti.Siellä on parhaat kalat, siisteimmät akvaariot sekä asiantunteva opastus. ikinä en ole sieltä kuuden vuoden aikana saanut likaisia/sairaita kaloja tai kasveja. Sieltä tilataan jos tarvitaan jotain. Mukava pieni liike!

kiitos tiedoista, näihin liikkeisiin pitääkin tutustua tarkemmin.

• Rubiinitetra

Mie ostan kalani Kotkan Paratiisikalasta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe