Ihmeellinen puolue

haluaisintietää

Tässä ajattelin hieman aukaista sivua ja kurkata mitä teillä kirjoitetaan?

Sivusto näyttää olevan asiaton ja joidenkin rääväsuiden mietteitä,miten tai millainen on köyhien puolue ja ketkä on ykkös johtajia tai vastaavia jotka vie asioita eteenpäin? millainen on köyhien puolue ?

Haluaisin fakta tietoa,onko teillä henkilöitä jotka ovat kykeneviä viemään aatteita tai asioita eteenpäin?

Voisiko joku joka on perillä asioista kertoa minulle ja muille tästä puolueesta?

Miten paljon on kannattajia ym? haluaisin lukea fakta tietoa puolueesta.

10

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuonna2008

Ari Olavi Savolainen tuhosi tämän puolueen asettumalla kuntavaaliehdokkaaksi.
      Silloin selvisi Savolaisen järjettömän pitkä rikosrekisteri ja kansa lakkasi uskomasta puolueeseen, joka asetti ehdokkaakseen elämäntaparikollisen.

• modet
      • KokeileVaikka

Mikä nyt Lippajärveä L:ssä ja Kissa:ssa rassaa?

Eikö Gurgon pää enää kestä?

Tiedätkö mikä siihen auttaa?

No, suljet sivusi ja lopetat ihmisille vittuilun, niin het alkaa helpottamaan guupassa.

• SeAuttaaMyös

kun lakkaa käyttämästä pieniä lapsia seksuaalisesti hyväkseen.
      Kyllä 52-vuotiaan tulisi saada jo aikuista miestä, ei vain lapsia.

• MinäOlenJohtaja

Johdan tämän puolueen toimintaa Espoon Ansatieltä käteeni vetäen.
      Olen ehdolla myös seuraavissa kuntavaaleissa Espoossa, koska olen
      reilu jätkä. Minulla on myös oma pedofiilisivu netissä. Pidän lapsista.

• Mulbang

Yksi nimi puuttui listasta, ehdollinen vaikuttaa vellihousun toimiin...

• JokohanSeViimeisin

ehdollinen vankeustuomio sille espoolaiselle sosiopaatille on muutettu ehdottomaksi vankeudeksi??

• EhdotontaVankeutta

tulee kuulemma Helsingin hovioikeudesta psykopaatille toukokuussa 2017 :)
        Heti sen jälkeen kun se on menettänyt kämppänsä ja Espoon kaupunki antaa sille sellaisen asuntolapaikan vankilasta vapautumisen jälkeen :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4765
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      485
      1460
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      748
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe