Thomas Cookin A321 norm.penkin jalkatila 195cm pit

ykisomies

Osaako kukaan sanoa mahtuuko 195cm pitkä henkilö normaaliin (ei maksettuun exit paikkaan) istuin paikkaan? Mielestäni on sika kalliita noi exit paikat 30e paikka per suunta onhan se kohtuutonta maksattaa 120e lisähintaa pariskunnalta per reissu. Olemme menossa maaliskuussa kanarialle ja lentomme on maanantaina turusta.

15

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitustaito

Istuinpaikka kirjoitetaan yhteen, ai niin..olitkin Turusta.

• ykisomies

Onko sinulla jotain ongelmia itsesi kanssa? Kysyn vaan. Kannattaa hakeutua hoitoon.

• Sssdff

Tiukkaa tekee.

• Pienipäät

Hyvin mahtuu itse kokeneena. Thomas Cookilla on käytössä upouudet A321 winglet koneet joissa on 4cm enemmän jalkatilaa kuin vanhemmissa. Itsellä on tupannut olemaan ongelma ruokapöydän kanssa joka osuu isoon vatsaani enkä saa pöytää täysin suoraksi.

• Koomista

Olisi kannattanut syntyä vähän lyhyemmäksi. Oma vika.

• kolme_loikaa

Miksi ette mene kävellen. Hiking on terveelistäkin. Kunto nousee kun otat kilpailukykyloikkia pitkillä jaloillasi.

• sinnevaan

Tai sitten pitää vaan maksaa se lisämaksu. 7 tuntia on kuitenkin aika pitkä aika olla huonossa asennossa.

Lyhyemmilläkin voi olla tukalaa, jos edessä oleva penkki käännetään taka-asentoon.
      Älä välitä ilkeilijöistä, mukavaa matkaa teille.

• enolebotti

Ei mahdu. Kaikki 195 senttiset tai sitä pidemmät lastataan ruumaan ellei ole maksaneet isommasta jalkatilasta.
      On muuten kumma juttu että ite olen 197cm ja aina olen tähän mennessä mahtunut lentokoneen penkkiin.

• ååååååååååååååå

Sinut pitäisi laittaa todellakin sinne ruumaan.

• kummallusta

No jo on kummallista kun joku kysyy täysin asiallisen kysymyksen ja pitää alkaa länkyttämään. Olisiko parempi olla vastaamatta silloin kokonaan, jos ei osaa auttaa aloittajaa? Itse kysymykseen en osaa vastata, koska lyhyenä ihmisenä olen hyvin mahtunut.

• vainfiksutelää

Olen täysin samaa mieltä kyllä asialliseen ja fiksuun kysymykseen pitää antaa asiallinen ja fiksu vastaus. Täällä näyttää olevan tuo vittuilu valloillaan.

• Jarmonen

Viikko sitten Thomasin uudehkolla A321 koneella lentäneenä voin sanoa että olen positiivisesti yllättyny jalkatiloihin. Mahtui kunnolla ojentelemaan jalkoja pitkällä lennolla. Eli ainakaan minä en näkisi tarvetta lisätilan ostamiselle.

• Missäistuit

Takaosassakin oli tilaa? Eikä vain ensimmäisillä paikoilla?

• Hartialukko

Loppukesästä lennettiin ja mielestäni oli ruhtinaalisesti jalkatilaa, jopa niin paljon että edellä olevan penkissä oleva pussukka oli täynnä ja silti oli tilaa. (Olen 180cm).

Ainoa miinus, penkit ovat kapeat eli hartiat on vierustoverissa kiinni ja syöminen lähes mahdotonta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5327
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      546
      1876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe