Jämsänkoski oli hyvien painioiden kulta pitäjä 60 luvulla. Monet kävi Ilveslinnassa harjoittelemassa. Pällin Teemu oli kova promoottori pojille, Köpi kävi japanissa asti.
Ilveslnna oli kilpailu paikkana myös kova sana ja siellä pidettiin levy tanssejaa.
Kuka muistaa jämsänkoskelaisia painioita?
Painikilpailuissa soitettiin musiikkia ettei pierut kuuluisi.
Kovat painiat Jämsänkoskelta
17
3412
Vastaukset
- nelssoni
Haramon Simppa oli kurko, niin salilla ja kylillä!
- kädestämattoon
Lahtisen masa. piirimestari
- edesmennyt
Koskisen kimmo
- Assuonkova
Eiköhän kovimpia olleet Saarisen Rami (Assu) ja Turusen Kari. Siis Köpin jälkeen. Tuttuja miehiä molemmat, Assu enemmänkin, kunnes lähti vähän eri teille kuin minä, mutta silti moikataan, kun nähdään ja kyllähän Assu joskus autteli myös, kun jotkut hämyt haastoivat riitaa keräilyerien grillijonossa.
- Painelija
Ei muistu enää. Tässäkin on takana loistava menneisyys kuten hiihdossa.
- Mahapiano
Ei kuulu peräilmat ei. Oliko päteviä haitarinsoittajia Ilveslinnassa?
https://www.youtube.com/watch?v=dBQGvk2Gl18 - kamarats
kovat oli myös panijat ja kaniat kardaanit
- zilta
mulla oli kerran sellanen ilolintu, sillä oli takaraivon kiharat ihan kalju kun oli ollut sillassa niin paljon
- Märkä1
Mitäs nämä muna manu ja Lampisen veljekset toisella ainakin piirinmestaruus mitalleja vintti täynnä? Jotain 60 lukua oli ja taisi olla paini ja punttien nosto!
- waifutsan
Kovasti nuari mies painii kokeneempiaan mattoon, joku Petteri tai Jose vai mikä olikaan sieltä Jämsän UFC:sta. Kyllä tämän tytön jalat oli alta lyödyt!
- Koskenlaskia
Porttilan Ilpo, Vesa ja Terho olivat kovia silloin 60 luvulla. Pällin Teemu niitä roudasi.
Jätkät llähti ruotsiin ja ainakin Terho on kuollut nyt. Niillä oli mitaleja paljon - tulppairti
Jos turusen "tumba" karista puhutaan niin hän on kuollut aikaa sitten meinaan kun joku kehui morjestelevansa häntä ja jotain muuta kun heidät näkee!!
- Anonyymi
Ei ole kuollut. Jämsässä oli saman niminen joka on kuollut.
- taistojentie
Vorssin Tate oli kova luu
- Koskelainen
Kyllä tässä pitää mainita Väisäsen Johnny ilman muuta, vaikka ei ollutkaan 60-luvulta .
- Anonyymi
Kaikki kuollutta ja mennyttä.
Nyt on vaan tyhjää ja typeriä jäljellä. - Anonyymi
Kevät1967 Poikapainit Ilveslinnassa. Painin,sarja 40kg /5 jouduin vetämään 2kg. Kisa jäi minun osalta eka/viimeseksi, olin jännittäjä tyyppi, tupakkakaan ei auttanut. Reissu jäi kuitenkin mukavana mieleen,edelleenkin.t. entinen nuori vm.-54 /80kg
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728