Tää on vaivannut mua jo muutaman vuoden. Muistan nuorena katselleeni joltain tvn peruskanavalta yhtä reality ohjelmaa, ja nyt haluaisin tietää, mikä ohjelma oli kyseessä. Tästä on aikaa n. 16-13 vuotta ja ohjelma oli mielestäni ruotsalainen. Sarjaa kuvattiin jossain lämpöisessä. Ohjelmassa oli 3-4 naista jotka deittailivat miehiä, ja lopuksi valitsivat heistä yhdet. Muistan että yksi naisista, punaruskea hiuksinen nainen, oli nimeltään Erika tai Eerika, vaalea nainen taisi olla Anna, ja lisäksi muistan kolmannen naisen, jolla oli pitkät mustat/tummanruskeat hiukset. Olen koittanut etsiä ruotsin reality/deittiohjelmista ja vanhoja kotomaisia sarjoja, mutta jälkiä Tästä kyseisestä sarjasta ei löydy millään.
Mikä deittiohjelma????
EllaEllaN
1
313
Vastaukset
- EllaEllaN
Up!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358