Nuorekas 60v. heteronainen hakee matkaseuraa,( nainen, liki samaa ikäluokkaa.)
Lähtö 4.3.17 , 2 viikon matka, lähde viikoksi tai kahdeksi. Matkakamu puuttuu.
Matkaseuraa Kanarialle,
16
652
Vastaukset
- 2206
hei olen 60 nuorekas olen pohjois-karjalasta kotosin en ole paljoa matkustellu nyt tekisi mieli olen rehlinen en käytä alkoholia juuri ollenkaan enkä tupakoi .mut ei haittaa jos otat alkoholia kohtuudella .olen käyny syksylla sisliassa ja edellistalvena manner espsnjassa. minun sähköposti on eini55@luukku.com kirjoittele jos olis minusta matkakaveris.
- Matkakutsuu
Hei, 2206, lue sähköpostisi :)
- plusasteita
Olen menossa Kanarialle 2.3. viikoksi. Mihin päin Kanariaa aiot mennä?
Olen sun ikäluokkaa ja ihan normi hetero nainen. - Matkakutsuu
Olen menossa Inglesiin, 4.3 lähtö, olen 2 viikkoa. Mihinpäin sinä, jospa tapaamme, olet varmaan jo matkan sekä hotellin varannut.
- Matkakutsuu
Tuttu paikka, usein käynyt, tietty matkakamun kera kiva käydä shoppailemassa, rannalla ja iltamenoissa. Katsotaan, ollaanko samalla alueella?
- Lähdössä
Löysitkö jo matkakamun? ? ?
- Lähtöön
Hei!
Joko on matkakaveri löytynyt?
Ja, mihin päin Kanariaa olet matkalla?- Matkakutsuu
Inglesiin lähden 4.3. Olisitko lähdössä?
- Alma-87-v
Kyll mie voin lähtee siun kans.
Ei siin mittää.Mie laita viestii.- Matkakutsuu
No laitappa vaan, en kyl omaishoitajaksi rupee.; )
- meepe
Hei joko olet saanut matkaseuraa?Olisin lähdössä johonkin päin Kanariaa jos matkaseuraa löytyisi.Ole 60 1 v.ja vapaa lähtemään koska vaan .Myös nuorekas ja liikunnallinen.Jos kiinnostaa ota yhteyttä niin voidaan jutella ja vakikka tavata.T:Merja mefa@suomi24.fi
- Matkakutsuu
Laitoin sähköpostia,
mefa@suomi24.fi
Oliko osoite oikein? - kanariankuumiss
Kanarialla Maspalomasissa olisi maaliskuun ajan 22 vuotias luotettava mies vailla seuraa myös kaikkeen mahdolliseen ;)
- Matkakutsuu
Heh,,,älä viitti,,,,;)
- Kanariankuumiss
kanariankollli@suomi24.fi Siihen vaan meiliä jos kiinnostaa (:
- kohtaKanarialla
15.3 tulee yksinäinen ukkeli käppäilemään rantoja, mutta en kyllä viellä tiedä mille alueelle matkatoimisto heittää, kun on jokerimatka. Tarjolla lupsakasta seuraa, tiedän jo jonniin verran mitä missäin on.Paitsi noi sateenkaaaripaikat eivät kuulu kohteisiini.
Tarkoistus Dyynit kävellä muutaman kerran läpi ja jos sopivaa seuraa löytyyn niin voin vuokrata auton ja sitten voi vaikka paeta vaikka vuorille ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184