Tervehdys,
Keskustelussa: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14703280/mika-tama-tht-ry-on esiin tulleisiin näkemyksiin viitaten toivon, että kaikki ne henkilöt jotka haluavat lisätietoja yhdistysideasta ottavat yhteyttä: juhani@satakunta.net
En ole vielä vastannut jo tulleisiin yhteydenottoihin. Tarkoitukseni on vastata kaikkiin sitten samalla kertaa, mutta ilman, että kiinnostuneiden sähköpostiosoitteet muille leviäisivät. Yksityisyyteensä säilymiseen voi siis itse kukin luottaa.
Joku kyseli, että mitä se auttaa jos jollekulle olen saanut järkättyä parikymppiä lisää tukea asumiseen? Ei sinällään mitään mutta kun asiasta jaettaisiin tietoa niin se voisi auttaa useampia ihmisiä. Ja voisipa aina joskus olla kyse merkittävistäkin summista. Tarkoitus ei siis ole keskittyä vain asumisen tukiin, vaan kaikkiin tulonsiirtoihin ja muihinkin epäoikeudenmukaisuuksiin - saada siis jatkossa paremmin Oikeutta Ihmisille.
Liian usein esim. toimeentulotuen saajat olettavat, että tuki on laskettu oikein, ja vaikka se olisi laskettu selvästi väärin niin ajatellaan, että muutoksenhaku ei kuitenkaan kannattaisi. Yhdistyksen ei ole tarkoitus keskittyä toimeentulotukiasioihin vaan yhteiskunnan kaikille sektoreille joilla ihmiset tarvitsevat oikeutta (ja johon toimintaan on mahdollisuus saada valtion tukea).
Yksi yhdistyksen keskeinen pyrkimys olisikin tarjota Ihmisille asiantuntija apua, ja tietysti myös vertaistukea, neuvoja ja vinkkejä, kokemuspohjalta.
Yhdistyksen toiminta-ajatus on tarkoitus määritellä, ja toiminta toteuttaa, siten, että yhdistyksellä olisi jo vuonna 2018 mahdollisuus saada mm. valtionapua toimintaansa. Totuushan on, että kaikki maksaa, myös tiedottaminen (näkyvyys).
Lähde mukaan. Suunnitellaan säännöt ja toiminta ajatus yms. yhdessä.
Ilmoita siis kiinnostuksesi, se ei velvoita sinua mihinkään: juhani@satakunta.net
Oikeutta Ihmisille!(?)
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768