Onko olemasaa mitään palstaa missä sais vertaistukea kun puoliso on pettänyt? Täällä kun ei ainakaan mun kirjotuksiin oo kauheasti vastailtu :/
Mistävertaistukea
4
258
Vastaukset
- Kakkosenjonkatiedän
Tukea? Turhaan täältä haet kun näkyy kaikki nuo kakkoset ja ne salaiset varatut täällä. Tukea hakevat täältä ainoastaan ne ihanat salaiset kamut. Ei niinkään petetyt eli väärällä palstalla olet.
- tukinetseva
kirjoita tukinet googleen, niin sieltä paljon parempaa.
- googleparastalääkettäää
tästä et saa mitään, google ja lue sieltä
Hei.
Olen pahoillani tilanteesta, johon olet joutunut. Elät raskaita päiviä. Ehkä olet jo löytänyt paikan, josta saat tukea, toivottavasti. Haluan vielä lisätä, että voit hyvin ottaa yhteyttä esimerkiksi perheneuvontaan tai seurakunnan perhetyöntekijään ja pyytää keskusteluaikaa. Muutaman kerran käynti kasvotusten keskustelemassa on varmaankin hyödyllistä. Toki parempi vaihtoehto on, jos mies lähtee mukaan, mutta voit mennä yksinkin, ellei hän lähde.
Voimia sinulle,
Pirkko-pappi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309