Onpa nyrpeitä ihmisiä Suomibaareissa töissä. Eikö löydy muita töitä jos vihaa suomalaisia asiakkaita. Menee ilta pilalle hapannaamojen takia.
Ikävää henkilökuntaa Suomibaareissa
23
389
Vastaukset
- NäinOnNärhenMunat
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa...
- Ömpmpmpmpm
Onko Tallinnassa nk. suomibaareja.
- hehhehhehhehe
Kalamajassa asuva katkera suomalainen käy suomibaareissa. Ei olisi kannattanut, parempi vaan pysyä siellä tupajumin valtaamassa sijoituskämpässä siellä kalamajassa..
- kyllästynyttosiaan
Tarkoitan Vanhan kaupungin esim. Helsinki baaria. Ärsyttäviä työntekijöitä!
- Hävetkää-Porot
Helsinki baarissa oli eilen todella ÄRSYTTÄVIÄ asiakkaita!
hävetkää - sivis_tys
Hävetkää-Porot kirjoitti:
Helsinki baarissa oli eilen todella ÄRSYTTÄVIÄ asiakkaita!
hävetkääVirolaisia mafioita hävettää käydä sivistyneissä paikoissa.
- todella.kyllästynyt
Koko tallinna kyllästyttää.
- Lääwää
Koko Viro on yhtä läävää!
- mihinvertaa
On se kuitenkin parempi kuin hesa.
- varaa.on
mihinvertaa kirjoitti:
On se kuitenkin parempi kuin hesa.
On se ihan vara-neuvostoliitto.
- Asiakasmiekin
Helsingin tarjoilujat ja ovimies vaihtoon. Samaa mieltä.
- juoppo2
Kyllä, juntteudellikin on rajansa.
- juoppo2
Suomalaidudeööilläisin on rajansa. Ei meitä voida käsitellä työrukkasilla.
- hyvänäintänään
Oli parempi meno tänään.
- Esesesezez
Kaikkien suomibaarien(maailmalla)henkilökunta ja asiakkaat ovat yhtä läävää.
- kokemuksestavaa
Tallinnassa on hyvin yleistä tuo nyrpeä ilme..meni minne meni..jäänteitä neuvostoajoilta..ei pal naareta..
- faso.burkina
Espoon keskustassa on jopa hyvää palvelua. Ihan hymyilevät paaritarjoittelijat kun iskee tilatessa silmää.
- SWaswswssw
Ei Espoossa ole keskustaa.
- ihmettelenvaan
Kukahan tuon Helsinki baarin oikein omistaa, Voisi omistaja uusia koko henkilökunnan. Ei ole asiakkaiden vika, jos anniskelevat liian humalaisille ja eivät osaa kohteliaasti ohjata humalaista ulos. Suurin osa on matkastakin väsyneitä, jo muutama olut saa ihmiset nukahtelemaan pitkän matkan päälle. Inhottava henkilökunta tuossa paikassa. Miksi ovat töissä tuolla, todella ihmettelen.
- IhmettelenVaan
Kuka yleensäkään menee Tallinnassa johonkin Helsinki-baariin? Varmaan samat tyypit jotka menevät etelän lomakohteissa "Koivu ja Tähti"-ravintolaan lihapullia syömään ja laulamaan tippa silmässä "Kotimaamme ompi Suomi".
- pysy.roisto.koplissas
IhmettelenVaan kirjoitti:
Kuka yleensäkään menee Tallinnassa johonkin Helsinki-baariin? Varmaan samat tyypit jotka menevät etelän lomakohteissa "Koivu ja Tähti"-ravintolaan lihapullia syömään ja laulamaan tippa silmässä "Kotimaamme ompi Suomi".
Et varmaan ole koskaan käynyt koplin ulkopuolella.
- IhmettelenVaan
pysy.roisto.koplissas kirjoitti:
Et varmaan ole koskaan käynyt koplin ulkopuolella.
Itse asiassa en ole koskaan edes käynyt Koplissa ja olen suomalainen. Sehän ei tietysti estä minua olemasta roisto...
- parisataakertaa
Viimeksi uutena vuotena käytiin ko. Helsinki- baarissa.
Mukava siellä on parin vuoden välein käydä ottamassa mittaa,
muualla on paljon mielenkiintoisia, mukavia paikkoja.
Eli siis miksi mennä tylsään paikkaan uudelleen ?
Tallinnassa on varmaan satoja baareja ja hyviä
kun viitsii katsella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738