https://www.youtube.com/watch?v=P_w1cQug2vY
Tein hiljattain englanninkielisen videon, jolla yritän selventää sitä, että islamin kritisoiminen on täysin perusteltua eikä osoita kriitikon olevan kapeakatseinen, rasisti tms.
Pahoittelen mainostamista, mutta tyhjille katsomoille paasaaminen on turhauttavaa ja ajattelin aiheen kiinnostavan palstalaisia.
Ideologian kritisoiminen ei ole rasismia
1
115
Vastaukset
- albert100
Olen samaa mieltä, uskonnot ovat erityyppisiä ideologisia järjestelmiä. Minä kritisoin uskonnoissa niiden väkivaltaisuutta. Tänään 10.2.2017 Helsingin Sanomissa oli järkyttävä tieto, että Myanmarissa on surmattu jopa tuhat muslimia Surmatöiden tekijöitä ovat Myanmarin buddhalaisnationalistiset munkit, siis uskonnolliset ihmiset. Teot ovat järkyttäviä todistaenn samalla sen, kuinka hirvittävän suurta väkivaltaa lempeän uskonnollisen naamarin taakse saattaa kätkeytyä.
Olen aina pitänyt buddhalaisuutta väkivallan vastustajana. Nyt muutan kantaani. En voi muuta kuin tuntea syvää halveksuntaa näitä murhaavia munkkeja kohtaan. He häpäisevät oman uskontonsa silmittömällä väkivallalla.
Maailma olisi turvallisempi paikka ilman yhtään ainuttakaan uskontoa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056