Rempseä, huumorintajuinen nainen hakee matkaseuraa mukavasta immeesestä, joka ei niuhota ja osaa sopeutua tilanteisiin. Olen 66v ja vielä liikuntakykyinen ja mieli tosi virkeä. Kiertomatkat ulkomailla ja Suomessakin kiinnostavat, mutta en viitsisi maksaa yhden hengen huonelisää. Kiertäminen voi tapahtua valmismatkoilla tai henkilöautolla, jos sinä uskallat ajaa. Kohde sovitaan yhdessä - tietenkin! Jokin kylpyläkohdekin ulkomailla voisi tulla kyseeseen.
Matkaseuraa kiertomatkalle
3
301
Vastaukset
- metlo
Hei olisko minusta matkaseuraksi mikä ajan kohtasi ? olen 55v nainen soputuvainen
- Matkaan1
Hei, samantapaiset unelmat minullakin. Mieli tekee matkustella, aikaa on, mutta budjetti rajallinen. Olen 69 v. eteläsuomesta, ajokortti on, uteliaisuutta löytyy s sekä myös huumoria :-). Ota yhteyttä: Lele5x5@hotmail.com
- matkailuautomatkaaja
Kiinnostaisiko matkailu matkailuautolla. Olen samaa ikäluokkaa, ajettuja kilometrejä n. 3000000, Autolleni vaadittu C luokan ajokortti voimassa, tarvitaan vain kartanlukija. Hotelleja ei näinollen tarvita, koska majoitus ja eväitten rakentelu onnistuu omassa matkakodissa. Jos kiinnostaa, kivimaki10@suomi24.fi, tai tekstiviesti 0414904041
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184