Eurooppaan keväällä

reissarit

Lähdemme Autolla eurooppaan Finlinesillä Onko ketään lähdössä 21.04 Paatti lähtee klo 17.00. Onko jotkut muut lähdössä samalla purkilla? Mihin päin? vaikka olisi sama suunta. Meidän tarkoitus on Italia, Kroatia, mutta voidaan muuttaa matkasuunitelmakin muualle Travesta. Ota yhteyttä puhelimella, jos kinostaa yhdessä kulkea. Terv. A. suominen. Puh 0503514525

4

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satunnainen_satumainen
    • Globetrotterikoinen

Voisinnpa lähteäkin..mutta Kroatian läpi Montenegroon ja Albanian rivieralle..Kroatia hyvä mutta Albania ja M.negro paremmat...Albaniassa paremmat rannat mukavammat ihmiset ja hintataso kolmasosa Kroatian hinnoista.....matkailuautolla..joko via balticaa tai sitten pienen mutkan kautta ensin Pietariin sukuloimaan ja sitten Pihkovan kautta
      Latviaan-Liettua-Varsova-Budapest-Belgrad-Kosovo-ja Shengjin Albania ja takaisi M.negro-Kroatia -lljubjana-Praha-Varsova-Vilnus-Riga-Tallinna

• satunnainen_satumainen

Kiitos vastauksesta!

Aina kiinnostaa tuo hintapolitiikka, eli kerrotko joitain esimerkkejä Albanian hinta-tasosta? Polttoaineiden hinnat löytyy fuelin sivuilta, mutta lisää esimerkkejä kaipaisin. Paljonko esimerkiksi joutuu maksamaan seuraavista:
        (perushintakysymykset)
        -Leirintäalue-yöpyminen
        -Olut ravintolassa
        -0,5l olut kaupassa
        -Tupakka-aski
        ja kauppojen hintataso kiinnostaa. Eli onko elintarvikkeet minkä hintaisia Suomeen verrattuna.

• a.suominen

Olen ajanut Baltian kautta useamman vuoden keväällä syksyllä kesällä. Vaihtelu virkistää. Tympääntyy sitä samaa paanaa jurnuttaa. vuositolkulla monta kertaa vielä. Mä, kun lähden reisulle. En mä rahamenoja laske. Sitten näkee paljonko on mennyt. Röökiin ei mene eikä alkohooliin. Olen niitä käyttänyt tarpeekseni- T. A. Suominen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      133
      3708
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2151
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      148
      2024
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      105
      1986
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1773
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1689
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      86
      1619
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      289
      1469
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1371
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      79
      1235
    Aihe