Hei! Löytyykö 38-vuotiaalle naiselle matkaseuraa. Matkakohteena olisi Pohjois-Intia ja viikon pakettimatka.
Pohjois-Intiaan
8
364
Vastaukset
Hei. Mikä ajankohta? Kelpaiskohan matkaseuraksi 53v mies?
- Vittuniva_
Tai ei sittenkään, huomasin vasa nyt, että oletkin 38-vuotias. En ole tottunut matkustelemaan yli 28 vuotiaiden kanssa, parempi 23, kun 28.
- Intiatar
Milloin olit ajatellut matkustaa ja onko sulla jo jokin tietty diili mielessä? Viikon tai reilun viikon reissulle voisin lähteä, jos ajankohta sopiva. Oon 55 ja heteronainen, fyysisesti hyvässä kondiksessa.
- Palstanparas
Olen vittumies kelpaako?
- aimo13
Hei,jos haluat/haluatte poiketa Vietnamissa,meillä kiv aloma-asunto Vung Taussa.aimo-@Hotmail.com
Onko ihan pakko vittuilla asialliseen kysymykseen?
- täällä-aina
muutama täyskusipää,jotka pilaa kaiken. vain omalla s-postilla selviää,ei tätä kautta.
- mika2017.52
Hei! Olisin 55 vuotias mieshenkilö jos ei liian paljoa ikää kertynyt, jonkin verran reissannut aikaisemminja kiinnostus intiaan voidaan reissata omaan tahtiinkin paikanpäällä.email.mika.52@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184