Muistan aina kaiken vanhan ja turhan, mutta unohdan kaiken tärkeän ja ajankohtaisen. Kellään muulla sama homma?
Olen puolidementikko
3
851
Vastaukset
- Nimi
Mustakin välillä tuntuu, että oonko mä tulossa seniiliksi. Ainakin tiedän että asioihin vaikuttaa elinympäristö, kylmästi oma kiinnostuneisuus asioihin ja aktiivisuus. Ei unohtamisia kuitenkaan kannata ottaa itsetuntoa alentavana.
- on huono
lähimuisti mutta kyllä kaikkea vanhaa muistan, näinhän se käy monelle kun ikää karttuu ja minäkin vasta 55, saa nähdä miten muisti pelaa esim. vaikka viiden vuoden päästä.
- EppuK
Et edes puoliksi, jos sinulla ei muita oireita ole kuin vain muistin heikkeneminen.
Dementiaan nimittäin liittyy paljon muitakin oireita, mm vaikeus tunnistaa puhetta, sanojen merkitysten katoamista ym.
Jokainen huonomuistinen ei ole dementoituva, mutta jokaisella dementoituvalla on huono muisti!
Siis kaikki kalat eivät ole ahvenia, mutta kaikki ahvenet ovat kaloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319