tiedustelisin sitä, että kuinka kauan noi maniat on kestäneet teillä yleensä, ja kuinka usein niitä on teillä ollut, itsellä jaksot kestaneet noin 8-10 viikkoa, usein olen tarvinnut sairaalahoitoa noihin, oletteko tarvinneet sairaalahoitojaksoja niihin?
kuinka kauan maaniset jaksot on kestäneeet
3
360
Vastaukset
- Bipopipo
En ole tarvinnut sairaalahoitoja. Omat maniani kohdistuvat äärimmäiseen treenaamiseen (urheilu on minulle ollut tärkeää aina), joten en ehdi tehdä niin paljoa muita päättömyyksiä, ja se tavallaan säästää minua paljolta. Käytännössä kuitenkin kroppa sanoo yhteistyön irti 2-3 kk kuluttua manian alkamisesta, kun olen siihen asti nukkunut 2-3 tuntia yössä ja liikkunut tavalla tai toisella kymmeniä tai satoja kilometrejä joka päivä. Yllättäen tulee romahdus, joka kestää muutamia kuukausia.
Minulla on manioita ollut viimeisten 25 vuoden aikana noin kerran vuodessa. Yleensä kesäisin. Lisäksi on sekamuotoisia jaksoja, jolloin on vain yksittäisiä maanisia päiviä. - huruakka
Viimeksi olin ensin maniassa noin kuukauden ja sairaalassa kaksi, kotiutumisen jälkeen pamahti raju useiden kuukausien mania ja olinkin sitten sairaalassa lähes vuoden.
- Uuyuuhui
Kysy Aku hirviniemeltä tai sen vaimolta. Ne tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689