Oletteko ottaneet kyseisen rokotteen Bulgariaa varten?
A ja b hepatiittirokote
5
287
Vastaukset
- päivänselvää
Tottakai kai asiaankuuluvat rokotukset plus matkavakuutus on otettava !
- Tripiikki
Otettu vähemmän riskialttiimpiinkin paikkoihin.
Se muuten pitää ottaa 3x jos haluaa pysyvän tai pitkäaikaisen suojan. - PiikkiPeppuun
Minä olen ottanut rokotteet itseäni varten.
Ne on hyvä ottaa vaikka ei matkailisikaan, mutta ehdottomasti ennen matkailua. - ilovebulgaaria
on otettu ja jos joku ei ole vielä ottanut rokotetta otappa puhelin käteen ja varaa aika lääkäriin ja pyydä resepti rokotteeseen,ja sen jälkeen sairaanhoitaja pistää sen sinulle se pitää ottaa 2 x .se on vaan oltava kun matkustaa bulgaariaan.parin viikon päästä lähtö kultahietikolle .
- varmapeli
En aikoinaan rokotuttanut ja nykyisin ylläpitänyt erityisesti Bulgariaa varten. Ottamani rokotussarja on suojannut muuallakin matkustaessani, ja tietty myös Suomessa. Emme me elä täälläkään missään tartuntavapaassa kuplassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337