Seksissä oli kuukauden katkos

JariKohvakkakoski

Nyt sujuu taas joka viikko.
Onko se normaalia?

30

376

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epänormaalia
      kyllä meillä pannaan meneen aamuin illoin.

• Turha.kysyäkään.mutta

Onko miehesi seksiaddikti?
        Veikkaan sun valehtelevan 99 prosenttia.
        Eli kerran kuukaudessa.

• Turha.kysyäkään.mutta kirjoitti:

Onko miehesi seksiaddikti?
        Veikkaan sun valehtelevan 99 prosenttia.
        Eli kerran kuukaudessa.

ei oo addikti
        mutta muuten sopiva siihen hommaan
        hyvä panomies.

• Lisää-kertoja

Epänormaalia. Kaksi kuksua viikossa on lähellä normaalia. Sitä useammin pysyy sairaudet ja syövät loitolla.

• flegmaatti

Sairaudet ja syövät aiheuttavat häiriöitä tuohon frekvenssiin.

• Enolepitänyt

Yli kahdenvuosikymmenen katkos! Pitääkö olla huolissaan?

• Liian-pitkä-aika

Pitää. Olla. Tosi huolin.
        Oletko nunna vai munkki?

• Enolepitänyt

Niin ne vuodet on vain menneet! Ihan vain sukupuolettomassa tilassa ja ilman suhteita.

• Kiitos että ilmoitit aloittaja.

• Paha.paha.paikka

Kumpi on pahempi, kuukauden katkos seksissä tai sähkössä?

Molemmat aika pahoja.

• Kyllä sähkökatkos on paha.

• 11111114

Kahden päivän kuluttua tulee kolme päivää ilman yhdyntää.

• jok-toinenki-päivä

meikäl tuli täyteen vuorokausi pari tuntia sitten. kyl mää olen jo täydes puuttees. yritän sinnitel huomiseen, ei lypsävää lehmää tohdi "tappaa", "ahdistelemalla" liian usein.

• Mä siunaan itteni jokanen ehtoo kun olen päässyt nukkumaan vaimoni heräämät .

• Onks hää sellainen peto :) Ei kannata kovin väsyneenä mennä nukkumaan, ettei rojahda tyynylle. Aattele, hiipii makkariin, istahtaa hiljaahiljaa sängyn reunalle ja riisuu sukat, varovasti peitto syrjään, jalat hivuttaen ylös, ja kops. Siinä sä sitten olisit. Aika hyvä keskivartalon harjoitusta, tuollainen hidas petiin-taipuminen.

• Meilläpäin olisi ihmeellistä jos olisi kuukauden verran seksiä.

• Kuin-kuihtua-kutsuisit

Älä ny puhu noin hirveyksii nuor sorja vetra intohimoinen nainen vaik puumaks alkaisit.

• Vuosittain ollaan omilla mies- ja naisporukalla yli 3 viikon ulkomaanmatkoilla, ainakin silloin tulee reilusti kuukauden väli.

Jos on sitä tehnyt yhden ja saman kanssa melkein 51 vuotta ja on 69,99 vuotias niin, ainakin meillä aivan normaalia.

Vaikka rakkaustarina on ihan ok, meillä on nukuttu jo kymmeniä vuosia 2-3 yötä omissa parisängyissä. Minä nukun silloin keskellä sänkyä, ihanaa.

JA tämäkin pitäis miesten muistaa, sen tyhjentäminen vähentää eturauhassyöpää.

Jaa, oli 60v palstalla viimeinen kirjoitus, pian täytän? 70v. enkä usein käyn näillä palstoilla.

• "irotupprik"

Ei saa valehdella.

H.

• Hätssii-aivas-tuttaa

Tulitpa kateelli-seksi äkki-välleen, kuin kytäten-kin olisit ollut tätä.

• hunksz kirjoitti:

"irotupprik"

Ei saa valehdella.

H.

En valehtele "hunksz", kyllä ne tarpeet ja halut on enemmän terveessä iloisessa elämässä kuin seksissä. Seksiä pitää harjoittaa vain samasta syystä kuin kahvin juontia, ovat tutkitusti terveyden edistäjiä. Ainakin miehen pitää tyhjentää, muuten happanee.

Taas tultiin tällä viikolla kotiin. Vaimo oli kaukana lännessä minä kaukana idässä.
        Suuri etu on kun käy talvisin ulkomailla, auto et tarvitse talvirenkaita.

• always_fucking

Ai katkos?? meillä pannaan 1-2 krt vuodessa, siks panen vieraita, siinä lääke.

• aseksuaaliko

Jotkut selviävät vuosia ilmankin ja löytävän ilon muissa asioissa, eli mikä katkossa on epänormaalia?

• Ai-seksin-puutteessa

Miesten eturauhas -ja naisten munasarja -ja kohtusyövät ovat lisääntyneet!

• alkaataas16vuotiaista

Minkä näyttelijän Kansallisteatteri onkaan menettänyt aloittajasta!!

• Oliko-hän-tauno

Taunoko Se Paloi

• tottaon

Meillä kolmen vuoden katkos, ja jatkuu vain

• Missä-liittonne

Sairasta. Miksi ette eroa!

• Meidän.sonni

Meidän sonni teki hommat kolmekin kertaa päivässä. Mutta ei saman lehmän kanssa.

• Naudan-lujaa

Meidän lehmä läksi vieraan sonnin mukaan. Mutta siitä on aikaa todella paljon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe