et mä tykkään susta? 😍
Haittaaks sua,
26
1091
Vastaukset
Ei positiiviset asiat haittaa hupsu. :)
- svidunwandalaiset
Avaus on trolli. Herätys. :]
svidunwandalaiset kirjoitti:
Ihan sama vaikka olikin trollaus. Voi sitä ystävällisesti kirjoittaa trollillekkin. :)
Öitä vaan sinne täältä Vantaan Manhattanilta ;)- jhbjh
M....Mies kirjoitti:
Ihan sama vaikka olikin trollaus. Voi sitä ystävällisesti kirjoittaa trollillekkin. :)
Öitä vaan sinne täältä Vantaan Manhattanilta ;)Talkootieltä HAHAHA!
Trollit saa hiljenemään vastaamatta, paitsi ihan imbesilleimpiä, doh. jhbjh kirjoitti:
Talkootieltä HAHAHA!
Trollit saa hiljenemään vastaamatta, paitsi ihan imbesilleimpiä, doh.En kyllä asu missään Talkootiellä ja noin syrjäisessä mestassa :) Täällä seudulla on huomattavasti kalliimmat neliöt esim. naapuritalossa halvimmillaan 6600€/m2 nousten sinne 8000€/m2.
Hyvää yötä vaan sinne Talkootielle ja väistele niitä trolleja ;)- aloittaja_
svidunwandalaiset kirjoitti:
Tää mikään trolli oo, itse oot.
- jhbjh
M....Mies kirjoitti:
En kyllä asu missään Talkootiellä ja noin syrjäisessä mestassa :) Täällä seudulla on huomattavasti kalliimmat neliöt esim. naapuritalossa halvimmillaan 6600€/m2 nousten sinne 8000€/m2.
Hyvää yötä vaan sinne Talkootielle ja väistele niitä trolleja ;)Ei tiksissä ole ton hintaisia neliöitä! Itse budjaan kilsan päässä Stadin ytimestä ja neliöhinta on n. 6000€/m2. Syrjäisessä mestassa, lol. :)
Terveisiä sun salin punapäälle siellä periferiassa. :) jhbjh kirjoitti:
Ei tiksissä ole ton hintaisia neliöitä! Itse budjaan kilsan päässä Stadin ytimestä ja neliöhinta on n. 6000€/m2. Syrjäisessä mestassa, lol. :)
Terveisiä sun salin punapäälle siellä periferiassa. :)Jos et usko niin ota silmä käteen ja katso ;)
http://www.etuovi.com/kohde/2203978?sc=M1039881174&pos=16
Minun salilla ei ole kyllä mitään punapäätä nähnyt. Kerro terkkuja itse punapäällesi. :)- Pääministerijuha
M....Mies kirjoitti:
Jos et usko niin ota silmä käteen ja katso ;)
http://www.etuovi.com/kohde/2203978?sc=M1039881174&pos=16
Minun salilla ei ole kyllä mitään punapäätä nähnyt. Kerro terkkuja itse punapäällesi. :)Hyvä idea tuo parvi yksiössä👍
- eimuahaittaa
vaikkei ole kait mulle kun olen nainen. ;D
- sesöpöinmies
Ei se varsinaisesti haittaa. Kunhan et sitten soittele perään sen jälkeen, kun olen tyhjentänyt kassini sisääsi.
- kunhan_kerron
no tuskin oot se ja en oo söpö , vaan vastenmielinen
- kauniitaunia
Tää on sellaiselle silmälasipäiselle miehelle. :)
- Naiselletämä
Jahas vois olla mullekin. Ei haittaa yhtään, saa tykätä. :)
- nainenkysyy
Naiselletämä kirjoitti:
Jahas vois olla mullekin. Ei haittaa yhtään, saa tykätä. :)
Ootko vaalee? ;p
- Naiselletämä
nainenkysyy kirjoitti:
Ootko vaalee? ;p
Aika vaalee.
- nainenkysyy
Naiselletämä kirjoitti:
Aika vaalee.
Keski-Suomi?
- Seksikumppanimies
Päinvastoin. Se kiihottaa minua.
- haittaamua
Joo 😡
- siksihaittaa
Haittaa kun en oo homo.
- vastatuulenratsastaja
Kerroppas että kenestä tykkäät :)
- Ikävöin
Ei jos oot K-nainen
- eimullesitten
kun ei oo rillejäkään. :(
- Tahtoisintietää
Minä kyllä voisin kysyä saman kysymyksen sellaiselta vaalealta mieheltä jolla ei ole rillejä :)
- beasts
ei haittaa koska määkin tykkään sustan ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565640Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691812- 1141707
- 941546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos241464Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121291Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3341260Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3431242Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681235