Olen avannut Nordnetille asiakkuuden, tehnyt talletuksen ja saanut sähköpostin asiakkuuden avaamisesta.
Kun yritän ostaa osakkeita, saan jarkuvasti herjan "salkusta puuttuu selvitystili tälle markkinapaikalle"
Mikä selvitystili? En voi edes lisätä sinne mitään?
Nordnet / toimeksianto ei onnistu
15
7206
Vastaukset
- Tmeister
Itsellä sama ongelma. Saitko ratkaistua asian?
- enymmärrä2
onko ratkaisua?
- hohjaa
Ratkaisun löytymiseen tuo varmasti apua yhteydenotto Nordnetin asiakaspalveluun.
Miten te kuvittelette että me täällä pystyttäisiin auttamaan siinä, jos teidän tili/asiakkuustiedot on sekaisin? - Palvelut_hinnan_mukaan
Siinäpä näet mitä ilmaiseksi saa.
- meklari10000
Sama homma täällä.. Saitko aukeamaan?
- Samavika
Löytyikö jo ratkaisu?
- Puyeghjkuggh
Samavika kirjoitti:
Löytyikö jo ratkaisu?
Ratkaisu löytyy edelleen Nordnetin asiakaspalvelusta.
- roccii
Itse avasin tilin juuri nordnettiin ja sain saman viestin. En ole nyt täysin varma, mutta ensimmäisen talletuksen jälkeen pitäisi odottaa päivä ennen kuin voi ostaa osakkeita.
- Uusiasiakas
Mulla sama homma, äsken avasin tilin, mutta ostoja tehdessä tulee vain viesti, että salkusta puuttuu selvitystili...
Odotellaan huomiseen sitten vai onko jollain jo ratkaisua, että pääsisi kauppoja tekemään? - YksiSijoittajista
Nordnetin ohjeissa näköjään lukee, että tilin avaamisen jälkeen pääsisi heti tekemään kauppoja, mutta ei kyllä onnistu vaan sama viesti tulee minullekin.
Mites te viestiketjun aloittajat olette saaneet homman jo varmaan toimimaan, kun aikaa on kulunut niin laittakaahan uusille "uhreille" viestiä ja apuja tulemaan. :) - Uudenuusisijoittaja
Terve vaan.
Ajattelin muille tästä ongelmasta kärsiville ilmoittaa, että soitin asiakaspalveluun ja vastaus sieltä oli, että johtuu uudesta tilistä. Eli myöhemmin saman päivän aikana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä tätä ongelmaa ei enään ole. - sijoitinx
Sama ongelma täälläkin, eilen tein siirron tilille ja nyt vielä herjaa sitä selvitystiliä?? Onko muilla tämä ongelma ratkennut?
- 18thinvestor
Isoja ongelmia nordnetin kanssa täälläkin.
Onko mitään suojaa kuluttajana jos hinta on välityspalkkiosta muu kuin se mitä myyntikohdassa ilmoitettu palkkio? - Anonyymi
nordnet on ajettu alas ja suljettu suuren pohjoismaisen tietovuodon vuoksi
- Anonyymi
kauppalehti kertoi ihmisten tilejä tyhjennetyn
miljonääri oslosta menetti osakkeensa
tanskalaiselle pikkurikolliselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689