Nyt yritettiin ukkolta viedä rahat oikein ovelasti. Ulkomaalainen kertoi olevansa Syyriassa vastasi asunnon myynti ilmoitukseen ja viestiteltiin jonkin aikaa kunnes keksi juonen ettei voi lähettää rahaa pankin kautta koska Syyrian pankit hallituksen kontrolli ja sanoi että huomenna Punaisen Ristin diplomaatti toimittaa rahat.
No kui kanssa ollakaan seuraavana aamuna tuli jo viesti mukamas toiselta henkilöltä ja kopio passistakin oli mukana saapumisesta Hkivantaalle ja rahat diplomilähetys olisi tarvinnut luvan suomeen tuonnille joka olisi pitänyt lähettää englantiin yksityishenkilöille 940e,
No minä vedätin asiaa 4 pv eri verukkeella etten voi lähettää rahaa ja tämä diplomaatti oli mukamas koko ajan Hki odottamassa vain että saa tullista rahalähetyksen, joka olisimaksqnutminulle tämän 940e. No tietenkään en maksanut ja nyt kaikessa hiljaisuudessa ei enää ole viestejä tullut, mutta hemmetin hyvä yritys oli ja täysin uskottava kusetus yritys lähes loppuun saakka.
Ukko Pieksämäeltä
masamatkaaja
2
118
Vastaukset
- TotuusSattuu
MIkä tuosta teki sen uskottavamman kuin mistään muustakaan huojauksesta? Kuka yleensä uskoo että tuollaisen takia otettaisiin yhteyttä täysin sattumanvaraiseen henkilöön sähköpostilla?
- kiujyjreg433
Kusettaminen on tuolla porukalla sisäänrakenettuna.
Samaa tehdään sitten kun pyritään Eurrooppaan ,taikasana asylym höystettynä keksityllä nyyhkytarinalla on nigerilaiskirjeiden uusin muoto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717