Mistä ihmeestä johtuu. En tiennyt mihin osastolle tämän kirjoitan niin kirjoitin tänne. Minulla ei ole todettu masennusta eikä siltä tunnu. Kilpirauhasarvot on hyvät, veriarvot hyvät, kaikki tutkittu niin fyysisesti kuin henkisesti. Olen koko elämäni elänyt eri työpaikoissa, aloittanut aina uudestaan milloin missäkin, koska en vaan yksinkertaisesti jaksa. Vaikka löydän kuinka mielenkiintoisen ja kivan paikan jossa aloitan innolla, huomaan hiipuvani ihan huomaamattani kunnes olen tässä tilanteessa, että olen nyt flunssassa sairaslomalla, kun yritin vain jaksaa. Jaksan tosiaan työtä noin kolmisen kuukautta, sitten joko sairastun tai väsyn niin totaalisesti, että en vaan jaksa. Nukun bussimatkat ja kärsin väsymyksestä johtuvasta päänsärystä niin että töistä ei tule mitään. Alan inhoamaan pikkuhiljaa itseäni, tätä tilannetta on niin vaikea selittää siten että kuulostaisi yhtään järkevältä koska sitähän se ei ole. Haluan tehdä töitä. Haluan jaksaa. Teen mieleisiäni töitä, eikä missään pitäisi olla vikaa ja silti en jaksa. Elämä on muutenkin hyvin.
Pikkuhiljaa väsyn ja sitten loppuviimein ahdistun kun pitäisi väkisin jaksaa. Mutta eihän elämää voi elää niinkään että tekee kuukauden töitä, on lomalla toisen, jne. Näin olen tosin jo elänyt 20 vuotta ja sille ei näy loppua. Stressaa.
Väsyn kolmen kuukauden välein
vähävoimainen
1
222
Vastaukset
- hpop
Minulla kaksi kertaa vuodessa ollut sama ilmiö jo 30v ajan. Ja se alkaa yleensä 3vko:a siitä kun kellot on siirretty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219