Miten kohtelitte päivää?
Miten päivä kohteli teitä?
9
252
Vastaukset
- Siinähäntuo
Päristellen.
Vähäsen on taas akku tyhjänä... - samakysymyssinulle
Päivä on kohdellut lempeästi ja minä olen kohdellut päivää unenomaisen keveästi...:)))
- KersanttiKaroliinaSummaa
Päivä oli minulle erittäin hellivä vastapainona viime yön armottomuudelle.
Unta sai venttailla ja nukuin pätkittäin levottomasti. Oli niin levoton olo. Oli jotenkin omituisen sekava olo. Samalla jotenkin hirveän innostuksesta jännittynyneen levoton olo, kun tuntui että jotain tapahtuu enkä malta odottaa ja samalla pelokas olo kun asiat alkaa oleen liian hyvin. Se ei tiedä hyvää. Liikaa menetettävää... ja minä olen liian monta kolausta kärsinyt.
Nyt on levottoman yön takia väsynyt olo. Silmät painuu kiinni koko ajan ja on täysi työ pystyä pysyyn hereillä.
Uuden odotusta innolla ja samalla pelkoakin.. se kai päivän teema. - ainaskihuilia
Sanoisin että imi voimat hetkittäin mutta taas jaksaa:)
- Ensyytämuita
En ole tyytyväinen toimintaani. Vähän pieleen meni.
- hiljalleenkuntoon
Nukuin monta tuntia päivällä ja silti väsynyt, johtuu virussairaudesta ja henkisestä stressistä. Mutta sain ihanan tiedon työhön liittyen ja se pelasti päivän illemmalla.
- eijaksaollapositiivinen
Huonosti aika pitkälti taloushuolien miettimistä, joille ei loppua näy. Lisäksi kipeänä. Jos selviän tästä elämäntilanteesta olen todella onnellinen.
- aurinkoapäin
Kiitos kysymästä, on sitä paskempiakin päiviä ollu : )
Kuinkas Onnilla on menny? - naispalleroinen_
Tänään tuli hymy pitkästä aikaa oikein aidosti. Syy hymyyn kun yksi iso kivi putosi sydämeltä ja aurinko paistoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047