suomalaisille eli voiko viettää lomaa ilman kerjäläisiä ja ns. turvapaikanhakijoita? VASTATKAA REHELLISESTI.
Onko Rhodos vielä lomasaari
4
339
Vastaukset
- Vähäistä
Oltiin viime syyskuussa viikko Rodoksella, kun oltiin aamulla noin 7 aikaan kävelyllä joku nukkui puistonpekillä vällyihin kääriyiteenä, kun olimme veneretkellä pieni miesryhmä oli vanhankaupungin muurin ulkopuolella.
Koskaan ennen en ole nähnyt paikallisen vanhuksen muki kädessä " kerjäämässä" yhden mummon ja papan näin ja hekin vain eleettömästi sitä tekivät.
Eläke leikkauksetko? - toista_kertaa
Ei niitä pakolaisia siellä näe kuin Rodoksen kaupungissa korkeintaan. Mene käymään ja nauti, suosittelen.
- Helioshelios
Romanikerjäläisiä on viime vuosina ollut vanhan kaupungin sisäänkäynnillä. Viime kesänä oli vähemmän, kun poliisit näyttävästi esillä. Enemmän kerjäläisiä on Helsingin rautatieasemalla. Pakolaisia en ole Rodoksella nähnyt.
- KonstaS
Kyllä suomalainen nauttii ajastaan rodoksella. Itse oltiin häämatkalla 2 viikkoa ja ei yhtään kerjäläistä tai muuta kummajaista tullut vastaan. pieni lapsi mukana ja ei mitään ongelmia ollut. kierreltiin melkein koko saari ja nastaa oli. Ei todellakaan jää meidän viimeiseksi:) tässä pieni videopätkä meidän reissusta. video kertoo paremmin kuin mun kertomukset tässä :)
https://www.youtube.com/watch?v=RMpr7ewOmFk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005