Auto ja konehuolto keränen

Uusipaltamolainen

Kannattaako viedä autoa sinne??
Mites muut paltamon korjaamopalvelut?

16

2235

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulpat

Kokemusta on ja Korhosen Jarin korjaamo korpimäellä hyvä.

• Juueisattana

No saaa olla aika tumpelo josn ei ossoo tuluppia vaihtaa ite. Myy se ropöonen poes.

• Jere_korjaa

Asennus- ja korjauspalvelu Kyllönen tmi, onko kokemusta?

• Hommapelaa

Tuo on jo vittuilua. Mies kuitenki saa jotain aikaan ja intoa löytyy pelastaa hienoja autoja ladonperältä takaisin tielle. Hatunnosto että löytyy intohimoa autolegendojen elvytykseen.

• Ishkson

Se jotain ei riitä kun pittäis laatua tehdä ja hommia kuntoon. Minä tulen korjauttamaan ruohonleikkurin sunnuntaina.

• Tyytyväinenasiakas

Käytin kyseisellä kaverilla autoni öljynvaihdon teetättämässä ja kynnyskotelon hitsauttamassa. Homma sujui todella nopeasti ja jälki oli upeaa. Kotelosta ei edes huomaa että olisi hitsattu. Olisin halunnut hyvästä työstä maksaa, mutta hän ei maksuksi ottanut mitään, koska harrastuksenaan autoja korjaa. Jos ei edellistä kirjoittajaa miellytä se, että tämä kylän nuorimies saa aikaan hyvää jälkeä ja onnistuneita korjauksia niin mene ja opettele tekemään samanlaista siistiä jälkeä. Antakaa ihmisen harrastaa rauhassa ja olla avulias muille ihmisille, kun ette siihen itse pysty.

• Ohhoho

Olikos joku vanha auto kun hitsata piti? Öljyt oikein vaihdettiin, ettei pelkistään lisätty?

• Tyytyväinenasiakas

2000 luvun saksalaisesta autosta oli kyse. Kyllä vaihtoi öljyt moottoriin kun oli kilometrit täynnä. Itse odottelin paikan päällä ja katsoin kuinka remontti onnistui.

• Raodusaodus

Niin se Jere-poika siellä itse kirjoittelee... Jeren tuntien se ei tee mitään ilmaiseksi.

• Rahattiskiin
        Ishkson kirjoitti:

Se jotain ei riitä kun pittäis laatua tehdä ja hommia kuntoon. Minä tulen korjauttamaan ruohonleikkurin sunnuntaina.

Ei se rahattomille ja ulosotto kelposille korjaa mitään.

• Kookossa

No ei ei ku ei se osaa korjata

• Miesitse

Ohan se mukava lukea täällä että meikäläesen touhut nuin paljon kiinnostaa mitä pihallani touhuan. Saa tulla ihan naamatusten tänne pihalle sanomaan jos joku tekemisissäni ahdistaa ja häirihtee. Nyt kun on minunkin tietooni tullut että täällä minusta keskustellaan ja luullaan että tänne keskusteluun olisin osaa ottanut niin en ole ottanut. Hienoa nähdä parista aiemmista viesteistä että muutamia ei auttamiseni häiritse vaan päinvastoin. Hommat jatkuu ja elämä menee eteenpäin. Teretulemas vaan naamatusten pihalleni kertomaan mikä ahdistaa ja häiritsee siinä mitä omalla pihallani touhuilen.

• Luulisiainahi

Jokkaineha saa touhuta mitä lystää. Mitä se kellekkää kuuluu. Va kateellisia ja paskanpuhujia riittää joka lähtöön.

• Rereä

:Dddd mitenhän tuo on... Muodollisesti pätevä Rere. :D

• Kunnonpaja

Mieti nyt vielä kannattaako. Iso korjaamo hoitaa takuilla ja laadukkssaasti kaiken kuntoon. Varaosiakin saa hyllystä kun noutaa vannii.

• volggari

elä vie keräselle. ei sulla rahat riitä... on meinaan rahan perään. vittu kun ei osata vastata kysymmykseen: paljpnko maksaa? saattaa maksaa mitävain. nosturikin oli mukamas tukevasti kiinni lattiassa, mutta kaatuihan sekin. hah haa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe