Hartolan kunta etsii tällä hetkellä hyvinvointiohjaajaa. Mitä ilmeisemmin tuohon toimeen on jo valittu joku, koska eihän Hartolassa nykyisin luoda muita kuin ns. mittatilausvirkoja/toimia.
Mutta, se kysymys kuuluu: tarvitseeko kuntamme ko. tointa? Hyvinvoinnista ja terveydestä huolehtiminen on kuitenkin viimekädessä jokaisen oma henkilökohtainen valinta, eikä sellaista ihmemiestä tai -naista löydy, joka kohentaisi fyysisen ja psyykkisen kuntomme lisäksi myös KANSALAISKUNTOAMME.
Kunta rämpii syvällä suossa ja silti kunnan kunto ei nouse. Kunta on yhtä kuin asukkaansa. Yhtä veltto, tai yhtä terävä.
Se mitä kuntamme tarvitsisi, olisi TIEDOTTAJA. Ja please, ei mitään lahjavirkoja tai säälipisteillä hattuunsa sulkia keräävää kukkahattutätiä, vaan osaava ammattilainen ja mieluummin joku jostain muualta tänne muuttanut, jolla olisi sitä näkemystä mille me syntyperäiset tai pitkään täällä asuneet olemme sokeita.
A-wink, wink, sellaiset kunnan "korkeat" viranhaltijat, jotka eivät maksa verojaan tähän kuntaan, saisivat pienessä sievässä päässään miettiä ketkä ovatkaan niitä, jotka OIKEASTI tulevat kunnalle kalliiksi... eivät välttämättä ne halveksimanne pitkäaikaistyöttömät tai yksinhuoltajat vaan korkeapalkkaiset "veropakolaiset".
Hartolan kuntaan uusi virka/toimi
Käpälämäeltä
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244