Miten olette valmistautuneet kohtaloonne? Joutuuko joku tykinruuaksi? Nyt kannattaa elää kuin viimeistä päivää, sillä meidän kaikkien viimeinen päivä on hyvin lähellä!
Mitä olet suunnitellut ennen kuolemaasi?
Pian tulee sota
9
312
Vastaukset
- Viimeistä_Päivää
Pikavippejä, pikavippejä olen ottanut paljon, ja siten ostin auton santanderilla. Ei tarvitse maksaa, loppu tulee pian, sota tulee. Isis. Venäjä.
- markonen-
Minäkin oon ottanu pikavippejä, vähän arveluttaa jos sotaa ei tulekaan, niin millä maksan, eikai sit auta muu kun tehdä itskari.
Yritän hankkia kavereita ja naisia.
- YdinSoturi
Mtn nii tulee Sota ?
Nyt ku Trumppi valittii ni ei tod tuu sotaa
jos Osama ois jatkanu tai ydinsotahullu hilly ni ois salee tullu ydin sota..- Mnnbi
Mutta milloin Osama on ollut presidentti? Kuullostaa aika vaaralliselta.
- sata.nistiä
Reserviläiskirjeessä luki ettei ole määrätty mihikää tehtävään ja kuulun varaosa-joukkoon jonka kohtalosta päätetää myöhemmi
- rhrdtjhrty
Vähän aikaa sitten käytiin kokkisotaa, mutta pian alkaa https://johannesleijona.blogspot.fi/2015/10/mika-on-googin-sota-goog-tulee.html
Onneksi armeijasta kieltäytyneenä saan makoila sohvalllani😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337