ja mun isä...ei mitää kiirettä joha täs oon 5 vuotta sua odotellu.....mut tunnustan kaikki rikkeeni ja väärin tekoni ja enkä niitä kiellä Herra mulkku
Herra tääl olis ihmine joka haluis sun huomiota
3
101
Vastaukset
- tehmies24v
jumala muistaa mua ku on tarpeeksi paljo pahaa tehny tässä pimeydessä missä en voi mitää tehä...se jo yksinää ku en voi tehdä mitää....se rähinä ja heilumine on tois sijaista...mut jopa nuorena miehenä tiesi tämän...eipä jumalakaa mikää ruutikeksijä oo
Ja edelleen Jumalan pelko, ja sitämyötä tarvittava kunnioitus puuttuu, eikä ymmärrystä syty mieleen ja syämeen siitä mikä on oikeaa ja hyvää.
Tämäkin asia on jo tusinan kertaa rautalangasta väännety, joten olisiko jo aika ottaa näistä sanoista kiinni?
Ja nyt tosissaan sitten tähän mukaan, eikö niin?- Mikko.A.ei.kirj
Jumala salli homouden ja noh, hoh, on itsekin homo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337