Suurtuloiset joilla on jo peruspalkka ruhtinaallinen hyötyy kaikista turhista lisistä. Pienipalkkaisille sunnuntaityötä ei edes vahingossa jaeta. Sunnuntaityö on rikkaiden huvipäivä. Sunnuntai ja viikonlopulle kyllä löytyy työttömiä tekemään normituntipalkkaista työtä. Hullua edes ajatella ettei muka viikonlopulle löydy työntekijöitä jos kohtuuttomat lisät poistuu. "joo minä en sunnuntaina töitä tee". Viikonlopputyö pitäisi joka työpaikalla olla vapaaehtoista. Net jotka ei halua tehdä työtä viikonloppuisin, ansiot luonnollisesti pienenevät.
Kuka hyötyy sunnuntailisästä?
4
103
Vastaukset
- paperid
Esim minä hyödyn. Paperimies tekee töitä päivin öin, arjet ja pyhät. Vapaat sattuu sitten viikolle ja harvoin viikolopuille. Vuoro ja sunnuntailisät ovat 30% palkasta.
Jos nuo lisät viedään, niin minua ei virka-ajan ulkopuolella enään tehtaalla näy. - Duuniasun
Sunnuntai on viikon paras työpäivä. Itse tykkään kovasti. Sunnuntaista saa vielä hyvät liksat.
- Gfvfbggb
Kuule... Ei meillä toimiston valkokauluksilla ole sunnuntaityötä. Näillä lisillähän nimen omaan moni duunari voi tienata enempikin kuin perus toimistorotta. Toki on mukavaa, että viikonlopun voi viettää kotona, mutta ei meillä ole edes mahdollisuutta tehdä sunnuntaitienestejä. Paikka ei ole silloin auki.
- Paperiatehdään
Vaihda työpaikkaa jos haluat kaikki viikonloput painaa töitä. Ihme valittamista joka paikassa, mun käsittääkseni tässä maassa on jokainen itse saanut työpaikkansa valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032