Yhdynnän jälkeen meni nelisen päivää,niin alkoi tuntua kirvelyä virtsatessa ja testeihin menin kuutisen päivää yhdynnän jälkeen jotka oli puhtaat,eli kysynkin että onko mahdollista että esim klamydia ei näy testeissä,koska kävin niin aikasessa vaiheessa labrassa vaikka olisikin jo oireita?
Sukupuolitauti
NICLAS1
2
541
Vastaukset
- qewrtyu
Jaa-a... kutina voi johtua muustaki, kuten esimerkiksi hiivasta. Voi toki olla mikä tahansa muukin sukupuolitauti, klamydia ei ole todellakaan ainoa.
- Surusilmäinen
Tekikö tutkimuksen myös ? Minä luulin saaneeni virtsatietulehduksen mutta paljastuikin että on herpes. Se ei näy verikokeissa vaan pitää ottaa näyte rakkulasta. Ex-miesystävä ei muka tiennyt asiasta ja nyt kärsin siitä koko loppuelämäni enkä uskalla seurustella enää ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174