Kuinka moni tehnyt jo ilmoituksia tästä?
niin huippuunsa törkeetä sen tapa hoitaa muistutukset ja muutenkin tarvis näköjään jonkun yrittäjän somekäyttäytymisen peruskurssin noin alkuun.
Parturi kampaamo kamomilla
mamokilla
5
2169
Vastaukset
- kookooveellevaan
Minä oon tehnyt ja mitä tuota yhtä pizzeriaketjua joskus selasin, niin on pari muutakin.
- Anonyymi
Mikä ketju?
- 87339999
Yrittäjän kanssa keskustelu tästä kirjoituksesta, miksi muistuttaa laskujen maksuista julkisesti, viime vuonna laskuja maksamatta yli 500e, luottotiedottomilta kun ei rahaa saa voudinkaan kautta.
Maksakaa laskunne tai leikatkaa itse hiuksenne, jos ei ole varaa käydä kampaajalla. - Anonyymi
Onkohan koko paikkaa enää ollenkaan, eikö ne pitäjät ollu aika iäkkäitä?
- Anonyymi
Kait se eukko on jo jotain 70v, oli aikoinaan niin elähtäneen oloinen. Käteisellä oli maksettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131086
- 651044
- 68921
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 65862
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12731