Onko kenelläkään kokemusta tästä: Hiljattain sain uudet työvuorolistat ja jälleen kerran oli pomo muistanut laittaa 3 viikonloppua taas putkeen töitä :/
Lyhyestä virsi kaunis: työvuorolistat tehdään 4vko/ kerrallaan ja aina on vähintään 3 viikonloppua per työvuorolista. ( yleensä jopa 4 )
Viikonloppuja ei saa vähennettyä on yritetty monta kertaa.
Alkaa olemaan loppuunpalamisen makua....... muita kohtalotovereita?
Jatkuvasti viikonlopputöitä
sairasloma
2
321
Vastaukset
- 184567
Onhan se ikävää, jos ei jaksa. Muuta on paha sanoa, kun et kerro onko niitä vuoroja muillakin yhtälailla ja jos ei, niin millä perusteella. Jos työntekijöitä on vähän ja vuorot on pakko hoitaa, niin eipä siinä ole muuta mahdollisuutta kuin teettää työt niillä, jotka palkkalistoilla ovat.
Sairasloma, kuten nimimerkilläsi viittaat, on yksi vaihtoehto. Kai se jossain vaiheessa on työsuojelunkin asia, jos ihmiset ajetaan niin ahtaalle, että ovat jatkuvasti saikulla. - Kutsumustyössä
Samaa olen kokenut ja tein selväksi työnantajalle mitä mieltä olen asiasta. Mitta tuli täyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e722322- 1041911
- 1451681
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1081646
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851387- 1191299
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180