VVH vaikutuksia

rasvatirisee

Eli olen ollut ketoosissa puolitoista viikkoa. Aluksi tuli ne huonot olot, kusi haisi navetan virstalle, henki pahalle, nestettä poistui kehosta paljon. Paino putoaa noin 1kg viikossa ja olo on nyt kuin voimalaitoksen generaattorilla.

Olen nuorehko mies ja ollut 4kk ryyppäämättä. En tiedä mikä näistä vaikuttaa. Parta- ja viiksikarvat ovat vahvistuneet todella paljon ja niitä kasvaa ympäri naamaa jos ei ajele. Tukka on hieman tuuhentunut ja lihasta näyttää olevan paljon enemmän mitä ennen, vaikka en treenaile salilla. Eli noudatan atkinssin linjaa, kasviksia, lihaa, eläinrasvaa. Kahvia juon sen 10-15 mukia päivässä. Olen jotenkin miehistynyt, johtuuko tämä testotasojen noususta?

Mitä olette itse kokeneet?

9

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai-Kui

Kyllä varmaan testot on noussut ja ilman viinaa ku jakat niin hyvin menee!!!

• Puoskari-Saksasta

Piimäleili näyttää elävältä kuolleelta, juntti näyttää muumiolta ja molemmat omaavat pallomahan ja olemattomat lihakset siinä teille VHH-vaikutuksia.

• zerohiilari

Seuraatko prosessia liuskoilla? Kilo/viikko kielisi niukasta ketosesta. Itseltäni lähti ensimmäisen viikon aikana yli 5kg etupäässä nesteestä.
      Sen jälkeen vähintään 1,5kg/viikko. Ketosliuskat tumman ruskeina.
      Hyytelöityvää granulaattia suolen tominnan jatkumiseksi.
      Vappuaattona nautin hieman kossua kraanaveden kera ja valahdin täysin voimattomaksi.
      Fyysisen ponnistelun maksimikesto parikymmentä sekunttia.
      16kg:n pudottamisen jälkeen painoa tuli takaisin pari kiloa johon se juuttui koska jatkossa en tunkenut suuhuni mitään sokeripitoista kuin harvoissa poikkeustilanteissa.
      Harvoin tapahtuva juopottelu kulki kirkas viina - vissy linjalla.

• perseenhaju1

En seuraa liuskoilla, peili kertoo ja mulla alkaa olla niin vähä jo tätä ylipainoa enää. Nesteet mulla tuli jo kun vähensin hiilareita reilusti. Mutta onhan tämä jännä olotila, kun ei tosiaan tunne nälkää ollenkaan. Mää kuntoilen kyllä, että lihakset rasittuvat hieman, voi olla että se kompensoi tuota pudotusta. Kahvi pitää suolen toiminnasa ja tänään onki a-luokan urhomakkaraa kasvien ja juuston kans evääksi :)

• karijuhanikkiVantaa

Ketoosit ka köntzät valui housuihini juuri äsken !

• WakaudenLahja

Onko Köntzä sama kuin ketoosi ?

• JunttiTurusta

Könzä on aina VHH-papan housuissa.

• mozze666

Rikkebyyn tulpattoman mopon polkijaa suojaa KYNTZYYS.. koska papparaiella ei ole aivoja lainkaan,,,,, tilalla on vain ureahöttöä.

• ainakinsiul

Turkulaisilla on könzät aivojen tilalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3166
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3013
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1802
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1701
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1681
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1326
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe