Eli tykkään naisista vähän tummempina nii onko valkosen miehen vaikee saada mustia naisia ja mistä ois hyvä lähtee etsimään. Olen siis alaikäinen.
Oon kiinnostunu mustista naisista
Reipulihiiva
2
156
Vastaukset
- mustafanaamio
Mustat naiset on kaikki jo varattuja,mutta muutama musta mies on vielä vapaana jos kävis
- voiollabakteereita
Eräs tuttavani seurusteli vähän aikaa nigerialaisen naisen kanssa. Nainen oli seksuaalisesti todella agressiivinen. En tiedä, jos se kuuluu heidän kulttuuriinsa. Nainen oli alasti, ja oli kaatanut miehen sohvalle, ja mennyt itse päälle, ja ilmoittanut vaan suoraan, että nyt hän haluaa... Toisen kerran kun nainen oli yrittänyt samaa, ei mies ollut enää suostunut. Sun kannattaa ainakin varoa, jos olet alaikäinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041851
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151611- 1441599
- 1031559
- 841516
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2831269- 1191269
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241110- 691081
- 381042