Asia ei ole minulle ajankohtainen, mutta olen huomannut että yli 50-vuotiaatkin naiset haluavat vain ns. kaupunkielämää. Kuntosalilla käyntiä, matkustelua, auringonlaskun ihailua ym. ym.
Minulla olisi tarjota kaupungissa olevan omakotitalon puuhia. Toinen talo minulla on maaseudulla, maatila ilman eläimiä tai viljelyä, ja senkin kanssa on kaikenlaista puuhaa, hyötylikuntaa.
Itse olen sopusuhtainen, työnikin takia luotettava, tupakoimaton, rahapuoli ok, ja niitä metsiäkin on. Ei vain taitaisi naista minulle löytyä, jos ns. tilanne tulisi päälle.
Liian erikoinenko olen
Ymmälläni
2
226
Vastaukset
- Harmihomma
Itse omakotitaloa pitänyt "pystyssä" puolison työn vuoksi, niin en ihan kovasti hihku uuteen urakkaan lähtemään. Varsinkin kun sinulla on toinenkin paikka, niin siitä voi tulla naiselle fiilis, että elämä on pelkkää omaisuuden hoitamista, eikä sinulla ehkä olekaan aikaa naiselle.
- PanoKoneVikingillä
Hyvin hyvin yksinkertaista ! Ei yli 50 v nainen ole mikään työmyyrä...... se odottaa vain että sitä Nussitaan..... Nussitko sinä? Siis se menee niin että joku muu Nussii..;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106