Ongelma alkoi kun kyllästyin liikunnan aikana (harrastan paljon) paljon hikoilevaan alapäähäni. Nopean googlettelun jälkeen löysin useitakin keskusteluja, joissa neuvottiin käyttämään talkkia. No sitä sitten kokeilin muutamia kertoja ja niihin aikoihin alkoi myös tää ihottuma. Aivan häpyhuulten "juuressa", eli karvoituksen alapuolella on nyt sellaista pientä kutiavaa näppyä, joka kosketuksesta ärtyy helakan punaiseksi ja kirveleväksi. Valkovuoto on mun mielestä aika normia, mitä nyt liikunnan aikana lisääntyy reilusti. Tosin jotain kuivia kökköjä tuntuu olevan välillä siinä ihottuman päällä? Kokeiltu on bepanthenit, hydrocortisonit, ceridalit ja lopulta myös jotain pimafucort bakteeri-/sieni-infektiovoidetta, kun mietin et josko kuitenki olis hiivaa. Mikään noista ei kuitenkaan pysyvästi oo auttanu, pimafucortin käytön jälkeen ilmesty myös sellasia valkosia kohtia näppyihin... gynelle menoa oon miettinyt joo, mutta en vaan millään opiskelijana viittis maksaa sitä 100€ jostain "sulla on vaan limakalvot kuivat"- diagnoosista :(
Ihottuma häpyhuulissa
Kertokaamikämuavaivaa
1
366
Vastaukset
- gdgdgdsg
Käy opiskelijaterveydenhuollossa tai yleislääkärillä (terveyskeskus). Hekin osaavat gynekologian perusteet. En itsekään käy gynekologilla, olen minimituloinen. Tietysti voit hyödyntää sukupuolipoliklinikan ilmaiset palvelut. Tosin hekin voivat lähettää poliklinikkamaksun, jos käynti ei ole normaali sukupuolipoliklinikkakäynti. Jokin ihotauti tuo ilmeisesti on. Genitaalialueiden infektiot kannattaa hoitaa. Osa saa niiden seurauksena vulvodynian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011704
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2731100- 691011
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 38972