Kaikilla ihmisillä maailmassa on sama Jumala / Allah. Nimet vaan muuttuvat erilaisiksi eri maahan mentäessä. Ei pikkuasioista kannata riidellä. Se on niinkuin tekisi kärpäsestä härkäsen. Ettekö ymmärrä että tärkein asia on hyväksyä kaikki ihmiset maailmassa eikä käyttää aikaansa joutavaan väittelyyn. Tulee auttaa vähempiosaisia ja rakastaa lähimmäistään. Osa kristityistä yrittää ihan selvästi esittää jotain parempaa kuin muut ihmiset. Ei ihminen voi yrittää olla toista parempi. Kaikki eletään samalla maapallolla joten tulee pitää yhtä.
144 000 ovat jo valmiina ja minä olen yksi heistä. Minä hyväksyn kaikki ihmiset maapallolla. Seuraavaksi luen koraanin ja jos aikaa jää niin myös tooraa ja hindulaisuuden oppeja. Minä myös meditoin ja se kuuluu buddhalaisuuteen. Kuka tahansa voi meditoida, kuului hän sitten mihin uskontoon hyvänsä. Aurani on niin vahva että se näkyy jo valokuvissani. Jeesuksellakin on aura. Minä uskon sielunvaellukseen. Jeesuksen sielu tulee uudestaan toisessa kehossa. Ei hän taivaasta laskeudu vaan syntyy maan päällä. Ei voi olla rasisti koska Jeesus / Yaweh / Sananda voi olla kuka tahansa. Ei Jumala ihmisen uskontoa tai ihon väriä kysy.
Jos niitä syntejään haluaa poistaa niin tulee tehdä hyvyyttä toisten ihmisten hyväksi
ja antaa anteeksi muille ja myös itselleen. Minä opetan kohta muslimia /muslimeja meditoimaan että eiköhän uskonnot saada pikkuhiljaa yhdistettyä. Ei tässä olla Jeesusta tai Jumalaa kieltämässä. Typerää väitellä jostain termeistä. Enkeleiltä saan joka päivä viestejä ja voin sanoa että ei Jeesuksen tuloon enää kauaa mene. Menkää mietiskelemään mikä tässä elämässä on tärkeää ! Vastauksena on : Rakkaus.
Jumalan 2 todistajaakin on jo tiedossa.
Meillä kaikilla on sama Jumala
11
221
Vastaukset
- FUCKIFUUUC
Joillakin on useampia jumalia ja joillakin ei ole yhtään. Toisekseen kristinuskossa on kaksi jumalaa, isä ja poika. Kolminaisuusoppi ei perustu Raamattuun ja koko kolminaisuusoppi on lisäksi täysin tarpeeton. Jumalia oli todellakin vain yksi mutta tilanne muuttui kun Jumala päätti laittaa 12-vuotiaan juutalaistytön raskaaksi ja tämä synnytti puolijumalan, joka myöhemmin kirkastui täydeksi jumalaksi. Nyt siis on kaksi jumalaa ja joista pääjumala on Jehova.
- SannaAngel
Mutta 144 000 ovat jo valmiina ja minä olen yksi heistä. Minä hyväksyn kaikki ihmiset maapallolla. Seuraavaksi luen koraanin ja jos aikaa jää niin myös tooraa ja hindulaisuuden oppeja. Minä myös meditoin ja se kuuluu buddhalaisuuteen. Kuka tahansa voi meditoida, kuului hän sitten mihin uskontoon hyvänsä. Aurani on niin vahva että se näkyy jo valokuvissani. Jeesuksellakin on aura. Minä uskon sielunvaellukseen. Jeesuksen sielu tulee uudestaan toisessa kehossa. Ei hän taivaasta laskeudu vaan syntyy maan päällä. Ei voi olla rasisti koska Jeesus / Yaweh / Sananda voi olla kuka tahansa. Ei Jumala ihmisen uskontoa tai ihon väriä kysy.
- sage8.ei.kirj
Siinä minä olen samaa mieltä, että jos Jumala on olemassa hän on siinä tapauksessa kaikkien Jumala mutta jehovalaisuuteen lahkona suhtaudun epäillen sillä kukaan ei voi tietää mitä on todellisuus tarkkaan ottaen tiedon ja normaalin havainnon tuolla puolen. Suurin mahdollisuus on, ettei siellä mitään olekaan.
- höpöhöpötystä
Kerropas sitten miten raamatussa sanotaan, että voi pelastua vain ja ainoastaan Pojan kautta, jolla on Poika, on Isä, mutta jolla ei ole Poikaa, ei ole Isääkään.
Ja Hän on valkeus meidän tiellämme.
Ja sitten koraanissa sanotaan, että allahilla ei ole poikaa, eikä se edes näe pimeässä, joten ei voi edes valaista.
Kerropas mitä yhteistä on Kristuksella ja beliarilla?
Olet täysin harhassa, ne 144000 ovat se juutalaisten luku, joka pelastuu suuresta ahdingosta, 12000 joksisesta sukukunnasta. Lue raamatusta niin tuokin asia selviää.
Olet ottanut jokaisesta uskonnosta jotain, sekoittanut keitoksen ja yrität tarjota sitä samaa moskaa muille, EI KIITOS!
Raamatun mukaan olet täysin harhassa, samoin koraanin mukaan jos sitä noudattaisit.
Eli harhassa kaikin puolin. SUosittelen että menet tuonne islam palstalle kirjoittelemaan alfan kanssa, teillä on niin paljon samaa. Hän otti mukaan myös kalevalan. Jumala on kyllä kieltänyt muiden jumalien palvomisen. Taivaaseen pääsevät he jotka tottelevat raamatun käskyjä. Aijai taidat nyt joutua helvettiin ikuisiksi ajoiksi.
- Hitsarintytär
Luterilaisilla on koko suku siellä Helvetissä. Tiedän tämän.
Vedetöön sitä Palli Hikeä nenään ja maallistutaan, hävetkää Luterilaiset Niinpä miksi menisin jonnekkin taivaaseen kun en mää ees tunne sieltä ketään. Ai niin enhän mää voi mennä helvettiin kun en kerran ees usko semmoseen paskaan. Nou hätää.
- Pilkkkuviivaviiva
On olemassa vain yksi Jumala, joten totta kai kaikilla on sama Jumala. Kaikki eivät kuitenkaan tunne Jumalaa, eivätkä varsinkaan ole tiellä Hänen yhteyteensä. Tie Jumalan luokse käy Jeesuksen Kristuksen kautta ja tämä on se ratkaiseva seikka, joka ei-kristityiltä puuttuu.
- S.Tingeli
Harmittaa aina lukea, että ei-kristityiltä olisi portti taivaaseen kiinni. Ei tietenkään ole. Sinne voi siirtyä jokainen joka maallisen kuolemansa jälkeen niin haluaa, ja on enemmän kuin tervetullut . Isä Jumala odottaa ilolla lapsiaan.
Joh.3:16 on tie Jumalan luo. Ja muita teitä ei taivaaseen oo
Muslimit ovat kai lähinnä oikeaa uskontunnustuksessaan "ei ole muuta Jumalaa kuin Jumala". Jos tämä olisikin kaikkien kansojen yhteinen uskontunnustus ja ilman lisämääreitä, niin maailma saattaisi oll parempi paikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768