Hotelli on siisti ja palvelu yms pelaa mutta ei kannata maksaa ainakaan TUIn reissulla superior huone maksua. Kallis hinta pelkästään siitä että meri näkyy osittain parvekkeelta. Pieni kylpyhuone ja parveke eikä huonekaan sen suurempi kuin normi. Mutta onneksi on aurinkoa,,täällä siis ollaan tällä hetkellä
Sugar Beach /superior huone
3
273
Vastaukset
- töissähotellissa
Yleisenä ohjeena kannattaa aina laittaa hotelliin pyyntö hyvästä huoneesta ja keksiä siihen hyvä (teko)syy! Esim.synttärit,hääpäivä jne.
Tuin huoneet ovat usein kaikki vierekkäin ja ei mistään parhaimmasta päästä,mitä tulee sijaintiin.
Henk.koht. pyytäen voit saada hyvällä tuurilla sen merinäköalan ilmaiseksi jos niitä on vapaana!:)- Matkaaja764
Itse olen ollut etukäteen yhteydessä hotelleihin huonetoiveista. Vastauksena on ollut, että koska olen Tuin kautta matkalla niin eivät voi ottaa toiveita huomioon.
- Iivarinen
Korjaus aloittamaani huonekuvaukseen, superior huoneessa on ainoastaan suurempi kylpyhuone jossa erillinen WC ja suihku. Muuten samanlainen huone kuin norm hinnalla. Meidän varausaikaan lisähinta oli 1100e kahdelta hengeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197