Moi!
Täällä nelikymppinen mies etsii juttuseuraa mökkilomalle joka suuntautuu etelä pohjanmaalle. Mökillä mm ulkoporeamme jossa rentoutua voi. Shoppailu sijoittuisi tuonne keskisen kaupalle jossa varmaan saa aikaa kulumaan. Olen nuorekas mies ehkäpä enempi rock henkinen joten en niin humpasta innostu... Ajatuksena huhtikuun loppupuolella lähteä 4 vuorokauden mini lomalle lataamaan akkuja. Eli haen seurakseni mukavaa juttu seuraa ja shoppailu seuraa. Kysymällä saa lisää tietoo joten rohkeesti vaan yhteyttä ottamaan...
Löhölomaa ja shoppailua
Francine_73_
3
136
Vastaukset
- Tuurista
Moi! Mistä sinut tavoittaa? @?
- Francine_73_
vaikkapa meiliä tänne laittamalla.... seiskakolme@luukku.com
- Francine_73_
Ajelen kuopiosta joko äänekosken kautta tai tarvittaessa jyväskylän kautta... Eli kyytikin tarvittaessa tarjolla kumpaankin suuntaan ja mökkihän on jo kuitattu joten siitäkään ei kustannuksia sinulle tule...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481