Ulkoinen kovalevy ps4:seen? Pelkkä usb porttiin liittäminen ei auttanut mitään kovoon tulee kyllä valo mutta mistään en pleikkarin valikoista sitä löydä
Miten asennetaan
3
1728
Vastaukset
- werkku1
Onhan sinulla viimeisin järjestelmäpäivitys tehty konsoliin, minkä yksi ominaisuuksista on ulkoisen kovon tuki?
- eitietooei
Mulla ei meinaa mahtua se ulkoinen kovo sinne koteloon sitään vaikka otin vanhan pois nyt liimasin sen siihen päälle kiinni jq laitoin sen takasi mutta ei toimi onko se sitten 4 teranen sitten liian iso??
- PS4_4.50
Järjestelmä tukee jopa 8 teratavun USB-tallennuslaitteita. Valitse (Asetukset) > [Laitteet] > [USB-tallennuslaitteet], valitse yhdistetty USB-tallennuslaite ja alusta se, niin voit käyttää sitä lisätallennustilana.
(Huomioi, että kaikki USB-tallennuslaitteet eivät välttämättä ole yhteensopivia järjestelmän kanssa.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358